مرادمند: باید از پارس‌جنوبی و گل‌گهر ۶ امتیاز بگیریم

مرادمند: باید از پارس‌جنوبی و گل‌گهر ۶ امتیاز بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت که در دو بازی آینده باید ۶  امتیاز بگیرند تا موقعیت‌شان را در جدول بهتر کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدحسین مرادمند با اشاره به وضعیت فعلی شهر خودرو گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و برای بازی با پارس‌جنوبی آماده می‌شویم که بازی آسانی نیست. دو دیدار خانگی با پارس‌جنوبی و گل گهر داریم که باید 6 امتیاز از این دو بازی بگیریم تا در جدول موقعیت بهتری پیدا کنیم. گرفتن 6 امتیاز می‌تواند اندازه شکست دادن تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال برای ما شیرین باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟» عنوان کرد: امسال واقعا رقابت بین مدعیان سخت است و می‌بینید که تیم‌ها خیلی سخت به هم باج می‌دهند و تعداد تساوی‌ها هم کم نیست، وافعا با این شرایط احساس می‌کنم که در نیم‌فصل دوم هستیم و امتیاز گرفتن خیلی سخت است. حریفان شهر خودرو وقتی برابر ما بازی می‌کنند رو به دفاع مطلق می‌آورند که این کار ما را سخت می‌کند، با این حال تمام تلاش ما این است که در لیگ امسال عملکرد خوبی داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم. ما به حمایت آنها در بازی‌های آینده نیاز داریم.

مدافع شهر خودرو در خصوص اینکه پارس‌جنوبی امسال بیشتر از سایر تیم‌ها صاحب ضربات پنالتی شده است، اظهار داشت: باید تمرکز داشته باشیم تا بی‌جهت خطا نکنیم. این از زرنگی خط تهاجمی پارس‌جنوبی است که می‌توانند از حریفان پنالتی بگیرند. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا در محوطه جریمه مرتکب خطا نشویم.

7413