بخشیده شدن کارت قرمز هیونگ سون به رغم مصدوم کردن گومز

بخشیده شدن کارت قرمز هیونگ سون به رغم مصدوم کردن گومز

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم تاتنهام و اورتون در روز یکشنبه بود که خطای خشن و تکل از پشت سون هیونگ مین برروی آندره گومز ستاره پرتغالی اورتون، نه تنها باعث اخراج ستاره کره ای شد، بلکه مصدومیتی شدید را برای گومز به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی حالا اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که کارت قرمز سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، که در بازی مقابل اورتون دریافت کرده بود، بخشیده شده است.

این برخورد شدید در دقیقه 79 رخ داد و در آن لحظات بازی با نتیجه به سود تاتنهام دنبال می شد. در آن لحظات سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام،به صورت غیرعمد خطای شدیدی را روی پای آندره گومز پرتغالی انجام داد؛ ستاره پرتغالی به حدی درد می کشید و شدت مصدومیتش تا حدی بود که حتی خود سون هم با دیدن درد کشیدن گومز به شدت گریه می کرد.

پس از پایان بازی اورتون مقابل تاتنهام مائوریسیو پوچتینو سرمربی تانهام مدعی شد که سون هیونگ مین نباید از داور کارت قرمز دریافت می کرد. او اعتقاد داشت که داور تنها بر اساس شدت مصدومیت آندره گومز کارت قرمز نشان داده است.در همین رابطه امروز اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کرد که کارت قرمز این ستاره کره ای بخشیده شده است و او می‌تواند تاتنهام را در بازی بعدی همراهی کند.

6363