واکنش توخل: علاقه ای به هدایت بایرن ندارم

واکنش توخل: علاقه ای به هدایت بایرن ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل سرمربی سابق بوروسیا دورتموند این روزها هدایت پاری سن ژرمن را در دست دارد. در روزهای اخیر نام او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی نیکو کواچ در باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده است. اما این سرمربی آلمانی حالا در مقابل این شایعات واکنش نشان داده و گفته که تمایلی برای حضور روی نیمکت مربیگری باواریایی ها ندارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از باخت 1-5 بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت، سران این باشگاه نیکوکواچ را از سمت مربیگری تیمشان برکنار کردند.بایرن درحال حاضر در رده چهارم جدول بوندس لیگا قرار دارد و سران این باشگاه به دنبال جانشین ایده آلی برای سرمربی کروات تیمشان هستند. دراین روزها نام گزینه های مختلفی دراین رابطه به گوش می رسد که در بین آنها نام توخل، ژوزه مورینیو، آرسن ونگر و اریک تن هاگ دیده می شود.

تن هاگ روز دوشنبه اعلام کرد که تمایلی به هدایت بایرن ندارد و ترجیح می دهد تا در آژاکس بماند. حالا توماس توخل سرمربی سابق دورتموند هم دراین رابطه گفته که تمایلی به جانشینی کواچ ندارد. او در این رابطه گفته:« تمایلی به هدایت بایرن ندارم؛ چون سرمربی پاری سن ژرمن هستم. من برای این فصل و فصل بعد با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و نمی توانم به باشگاه های دیگر فکر کنم.»

توخل بین سالهای 2015 تا 2017 سرمربی دورتموند بود و در سال 2018 هدایت تیم پاریسی را در دست گرفت. او در عین حال سابقه هدایت تیمهای ماینتس و اگزبورگ 2 را هم در کارنامه مربیگری اش در آلمان در کارنامه دارد.

6363