کیانی: یک بازی فینال را برابر تراکتور پشت سرگذاشتیم

کیانی: یک بازی فینال را برابر تراکتور پشت سرگذاشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم ما یک بازی فینال را برابر تیم تراکتور پشت سرگذاشتیم و خدا کمک کرد تا این  بازی ۶ امتیازی را پیروز شدیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم تراکتور اظهار کرد: ما می‌دانستیم که بازی سختی برابر تراکتور پیش رو داریم چرا که تیم تراکتور بازیکنان خوبی دارد، اما ما ۲ بازی گذشته خود را مساوی کرده بودیم و همه اعضای تیم  هم قسم شده بودیم که با حضور هواداران این بازی را پیروز شویم. به نظرم ما یک بازی فینال را پشت سرگذاشتیم و خدا کمک کرد تا این  بازی ۶ امتیازی را پیروز شدیم و  جایگاه خود را در صدرجدول محکم‌تر کنیم.  

کیانی درباره اینکه قول قهرمانی سپاهان را می‌دهد، گفت: ما شایسته قهرمانی هستیم، اما بدی تیم ما این است که بدشانس هستیم و اگر توپ هایمان گل شود بهتر نتیجه می‌گیریم. همه بازیکنان ذخیره و اصلی با همه قدرت بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنیم. انشالله جام قهرمانی را امسال به مردم خوب اصفهان تقدیم می‌کنیم.  

او درباره اینکه در بازی قبلی با تراکتور از رفتار تماشاچیان تبریزی ناراحت شده بود، اما امروز به سمت آن‌ها رفت، بیان کرد: من وظیفه خودم دانستم که مهمان نوازی را به جا آورم و من ۱۱ سال نان و نمک مردم تبریز خوردم و بچه ام در این شهر به دنیا آمد و  این شهر را فراموش نمی‌کنم، اما یک مقدار دلخور بودم و چند تماشاگر بودند که به من توهین کردند. انشالله تماشاگران تبریزی همیشه سلامت باشند.  

7413