پاسخ مسی به رونالدو: مرسی ولی هرگز نیاز به ترک بارسا را حس نکردم

پاسخ مسی به رونالدو: مرسی ولی هرگز نیاز به ترک بارسا را حس نکردم

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا گفتگوی ویژه ای را با مجله ورلد ساکر انجام داده است. در جریان این گفتگو مسی در صحبتهایی تاکید کرده که رویایش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ اتفاقی که آخرین بار در سال 2015 آنها را تجربه کرده است

به گزارش فوتبالی، مسی در این رابطه گفت:« رویای من این است که همچنان به فتح جامهای مختلف با پیراهن بارسلونا ادامه دهم و می خواهم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم؛ این چالشی است که همه ما در ذهن داریم. مهم این است که بتوانیم جام قهرمانی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا فتح کرده و آن را به ویترین افتخارات بارسا اضافه کنیم و با این کار، جامها و افتخارات فردی هم از راه خواهند رسید.» 

البته ستاره آرژانتینی بارسا تاکید کرد که فتح افتخارات فردی برایش اهمیت چندانی ندارند:« هدف من فتح جوایز و افتخارات فردی نیست؛ بردن جایزه د بست (بهترین بازیکن فیفا)، توپ طلا و کفش طلا چالشهای پیش روی من نیستند.. جایزه بهترین گل سال هم همینطور. اگر بتوانم به این افتخارات برسم که چه بهتر و اگر نه هم همه چیز خوب خواهد بود.»

کاپیتان آبی اناری ها در بخش دیگری از صحبتهایش به تمجید از فرانکی دی یونگ، ستاره جدید و هلندی تیمش پرداخته و گفته:« دی یونگ راحت با شرایط بارسلونا تطبیق پیدا کرد. چون او از باشگاهی می آید که فلسفه فوتبالی اش شبیه ماست (بارسا تابستان دی یونگ را از آژاکس آمستردام به خدمت گرفت) او خیلی خوب با تیم تطبیق پیدا کرده. دی یونگ دوست دارد تا توپ را در اختیار داشته باشد و پاسهای کوتاه بدهد و توپ را از خطوط عبور دهد و سریع و قوی است. او فوتبالیست کاملی است.»

بخش پایانی صحبتهای مسی در مورد کریس رونالدو و صحبتهای اخیرش بود که او را تشویق کرده بود تا آب و هوایش را عوض کند و راحتی ای که در بارسا دارد را ترک کرده و به تیم دیگری برود. مسی درپاسخ به این صحبتها گفت:« همه به دنبال اهداف و تجربیاتشان هستند. من هرگز این نیاز را حس نکردم که بهترین تیم دنیا که بارساست را ترک کنم.» و در بخش پایانی صحبتهایش درمورد مصدومیتهایی که دراین فصل گریبانگیرش شده بودند گفت:« مصدومیتها سخت هستند. ذهنت آماده و خوب است و حس می کنی که انگار 25 ساله هستی و همچنان می توانی همان کارهای قبل را انجام دهی ولی درنهایت این بدن توست که تو را به جلو می راند و در برخی شرایط باید محتاط تر از قبل بود.»

6363