افشاگری هافبک اسبق آرسنال در مورد حاشیه های زندگی شخصی اوزیل

افشاگری هافبک اسبق آرسنال در مورد حاشیه های زندگی شخصی اوزیل

سایت رسمی فوتبالی - نیکلاس بنتنر بازیکن دانمارکی اسبق آرسنال خاطرات جالبی را از زمان حضورش در تیم لندنی و هم تیمی شدن با مسعود اوزیل نقل کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم دانمارکی اخیر آرسنال اخیرا کتابی در مورد زندگی خود منتشر کرده که در آن از رازهایی در مورد زندگی شخصی خود رونمایی کرده که بخشی از آن مربوط به مسعود اوزیل هافبک آلمانی است. بنتنر که می گوید که در طول هفته اول حضور مسعود در آرسنال، این بازیکن سه شب با نایت کلاب رفته است، این در حالیست که هافبک آلمانی این ادعا که رئال مادرید او را به خاطر زندگی شبانه اش کنار گذاشته تکذیب کرده بود.

اوزیل 31 ساله به تازگی به آمینه گولشه بازیگر 26 ساله ترکیه ای ازدواج کرده اما به نظر می رسد که زندگی شخصی او قبل از ازدواج مملو از حواشی مختلف بوده است. بنتنر می گوید که اوزیل وقتی مجرد بوده شیطنت های زیادی در زندگی غیرفوتبالی خود انجام می داده است. اوزیل پیش از آن که در سال 2014 با گولشه آشنا شود، با آیدا پسپیکا مدل ونزوئلایی و آنا ماریا در ارتباط بوده است. او در سال 2013 نیز با ماندی کاپریستو قرار می گذاشت.

بنتنر در کتاب زندگی خود در مورد اوزیل نوشته است:"پودولسکی و اوزیل با هم به آرسنال ملحق شدند. اوزیل یک بازیساز توانمند بود اما به نظر می رسد که علاقه زیادش به مهمانی رفتن، باعث شد تا از رئال مادرید جدا شود. البته خودش این مسئله را تکذیب می کند. او در روز دوم حضورش در آرسنال در تمرین به سمت من آمد و گفت:"شنیده ام که زیاد اهل بیرون رفتن در شب ها هستی." و من در جوابش گفتم:"اشتباه به گوشت نرسانده اند." نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما اوزیل مجرد بود و در هفته اول حضورش در لندن سه شب با هم بیرون رفتیم. او رفتار دیوانه واری ندارد اما می داند که چگونه زن ها را به سمت خودش جذب کند. برخی می گویند که مسعود مغرور است اما من چنین چیزی ندیدم. او ذاتا آرام است و می تواند افراد را گیج کند."