چگونه پیکه به شکیرا در مورد بازگشت به موسیقی روحیه داد؟

چگونه پیکه به شکیرا در مورد بازگشت به موسیقی روحیه داد؟

سایت رسمی فوتبالی – شکیرا خواننده کلمبیایی و همسر پیکه در مستند "ال دواردو" که 13 نوامبر اکران خواهد شد در مورد مسائل مختلف زندگی شخصی خود و رابطه اش با مدافع میانی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، شکیرا در سال 2017 برای خواندن دچار مشکل شده بود چرا که نمی توانست حرف بزند و در آستانه وداع با دنیای موسیقی قرار گرفته بود. شکیرا در این باره گفته است:"پسرم ساشا می گفت که برای خداوند دعا خواهد کرد تا مادرش دوباره بتواند صحبت کند."

مشکل تارهای صوتی شکیرا باعث شد تا تور کنسرت او لغو شود. همسر پیکه به پنج پزشک مختلف مراجعه کرد که چهار تا از آنها گفتند که باید جراحی کند. اما او نمی خواست که تحت عمل جراحی قرار گیرد چرا که این کار باعث می شد تا مدت زیادی از بچه هایش دور باشد. به همین خاطر او اجازه داد تا زمان همه چیز را حل کند. یک سال بعد شکیرا دوباره توانست صدایش را به دست بیاورد و به دنیای موسیقی برگشت. خواننده کلمبیایی زمان زیادی را نمی توانست به صورت عادی با خانواده اش در ارتباط باشد و همین مسئله او را ناراحت می کرد. وی در این باره صحبت کرد:"نیاز داشتم تا صحبت کنم. جرارد بارها من را در حال گریه کردن می دید چرا که تصور می کردم که دیگر نمی توانم بخوانم و باید از موسیقی خداحافظی کنم. در آن زمان بچه هایم فکر می کردند که تنیسور هستم چرا که هر روز تنیس بازی می کردم. البته در این مدت سعی کردم که در کنار بچه ها باشم و از وظایف مادری خود غافل نشدم."

در این مدت پیکه سعی کرد که پشتیبان همسرش باشد و از خواننده کلمبیایی حمایت کرد. شکیرا در این باره گفت:"جرارد به من می گفت که نمی خواهد در آینده زنی خشمگین و بداخلاق باشم که در خانه کنار بچه هایم نشسته ام. از من می خواست که به کار کردن روی موسیقی و ساختن ترانه ادامه بدهم. به نظرم حالا قدر صدایم را بیشتر می فهمم و به همین خاطر خواننده بهتری شده ام."