با عبور از سد زلاتان؛ کارلوس ولا بهترین بازیکن لیگ آمریکا شد

با عبور از سد زلاتان؛ کارلوس ولا بهترین بازیکن لیگ آمریکا شد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس ولا موفق شد با عبور از سد زلاتان ابراهیموویچ به عنوان با ارزش ترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکا در فصل 2019 انتخاب شود. 

به گزارش فوتبالی، ولا 69 درصد آرا را کسب کرد تا زلاتان ابراهیموویچ، ستاره لس آنجلس گلکسی، و همچنین جوزف مارتینز از آتلانتا یونایتد را از پیش رو بردارد. ستاره مکزیکی توانست 80.33 درصد آرای بازیکنان، 65 درصد آرای باشگاه ها و همچنین 64 درصد آرای رسانه ها را از آن خود کند تا این جایزه ارزشمند را به خانه ببرد. او پس از دریافت این جایزه به رسانه ها گفت: " از نظر این جام پاداشی برای تمام تلاش ها و سختی های هر روزه در تمرینات است. من واقعا خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم. این باعث می شود که عطش بیشتری داشته باشم. قدم بعدی تلاش برای قهرمانی است. من بسیار سخت تلاش می کنم تا این جام را برای تیمم به دست بیاورم. این جایزه خوب است اما من جایزه های دیگر را می خواهم. "

ولای 30 ساله توانست در 31 بازی ام ال اس 34 گل برای تیم خود به ثمر برساند و کفش طلای این رقابت ها را نیز از آن خود کند. مهاجم مکزیکی همچنین در طول فصل 15 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرد و توانست از رکورد سباستین جیووینکو که 22 گل و 16 پاس گل برای تورنتو در سال 2015 بود نیز عبور کند.