افت ستاره پرتغالی در گلزنی؛ رونالدو هم دلتنگ رئال مادرید است

افت ستاره پرتغالی در گلزنی؛ رونالدو هم دلتنگ رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که این تنها رئال مادرید نیست که جای خالی کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود احساس می کند و فوق ستاره پرتغالی نیز دلتنگ دوران حضور خود در این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو تابستان سال گذشته تصمیم گرفت پس از 9 سال حضور در پایتخت اسپانیا از رئال مادرید جدا شده و به یوونتوس بیپوندد. او موفق شد سال گذشته با این تیم قهرمانی سری آ را جشن بگیرد اما در لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی توسط آژاکس حذف شد. رونالدو در اولین سال حضور خود در تورین در 42 بازی 27 گل به ثمر رساند که بدترین رکوردش پس از فصل 09 - 2008 که آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد پیش از پیوستن به رئال بود، محسوب می شد. او حتی نتوانست جایزه بهترین گلزن سری آ را به دست بیاورد و به نظر می رسد که کسب این جازه در فصل جدید نیز برای او بسیار دشوار خواهد بود. ستاره 34 ساله یوونتوس در 9 بازی 5 گل به ثمر رسانده که فاصله زیادی با چیرو ایموبیله دارد که در 11 بازی 13 گل به ثمر رسانده است. پس از ایموبیله نیز روملو لوکاکو ایستاده که 9 گل در 11 بازی به ثمر رسانده است.

 او حتی از بازیکنانی چون لوییس موریل ( 8 گل در 9 بازی برای آتالانتا )، دومنیکو براردی ( 7 گل در 9 بازی برای ساسولو ) و دووان زاپاتا ( 6 گل در 7 بازی برای آتالانتا ) نیز عقب تر است. آرکادیوز میلیک در حال حاضر به اندازه رونالدو گل زده که او نیز این آمار در 3 بازی کمتر از بازیکن پرتغالی به دست آورده است. با این حال کریستیانو رونالدو یک گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اما میلیک هنوز در این رقابت ها گلی را وارد دروازه حریفان نکرده است. رونالدو همچنین فصل گذشته افت فاحشی را در ضربه های در چارچوب تجربه کرد که 83 شوت در کل فصل بود. این مهاجم در طول دوران حضور خود در رئال مادرید هرگز کمتر از 99 شوت در چارچوب نداشت که نشان دهنده تعداد موقعیت های بالایی است که هم تیمی های او برایش خلق می کردند. 

1070