پیش بازی سپاهان- تراکتور/ بازی 6 امتیازی

پیش بازی سپاهان- تراکتور/ بازی 6 امتیازی

پایگاه خبری فوتبالی- حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فردا دراصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تقابل سپاهان و تراکتور نبرد تیمهای اول و دوم لیگ است. تیمهایی که شروع بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند اما در دو هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. مساوی این دیدار برای هیچ کدام از دو تیم ارزشی ندارد چون شهرخودرو رقیب جدی آنها برای رسیدن به صدر است و آنها دوست ندارند تا شاگردان یحیی، قبل از انجام بازی عقب افتاده‌شان، جای آنها را در جدول بگیرد.

نکته: چند بازیکن دو تیم سابقه بازی در تیم حریف را دارند. احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری در سپاهان توپ زده‌اند و مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی و محمدرضا مهدی‌زاده، سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارند.

آمار بازی: قلعه‌نویی و دنیزلی تا امروز 4 بار روبروی هم قرار گرفته‌اند که دو بار امیر برنده شده، یکبار دنیزلی برده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

چهره ویژه: محمد ایران‌پوریان. او که بازیهای قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این فرصت را دارد که اولین بازی فصلش را جلوی تیم سابقش تجربه کند.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان مقابل پارس جنوبی به تساوی 1-1 رسید تا برای اولین بار، دروازه پیام نیازمند در این فصل باز شود. تراکتور هم که از استقلال شکست خورد.

وضعیت در جدول: سپاهان با 19 امتیاز صدرنشین لیگ است و تراکتور 17 امتیازی در رده دوم قرار گرفته.

سپاهان – تراکتور

سه شنبه 14 آبان ورزشگاه نقش جهان- ساعت 15:30

تیم داوری: داور: سیدوحید کاظمی، کمک ها: محمدرضا منصوری -حسن ظهیری 

1984