بدهی پرسپولیس به کروات‌ها؛ بیش از 19 میلیارد تومان

بدهی پرسپولیس به کروات‌ها؛ بیش از 19 میلیارد تومان

پایگاه خبری فوتبالی- میزان دقیق بدهی باشگاه پرسپولیس به کادر فنی سابقش مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مذاکرات باشگاه پرسپولیس با برانکو، فعلا به نتیجه نرسیده و سرمربی سابق قرمزها، باشگاه را تهدید کرده که تمام طلبش از این تیم را خواهد گرفت، سایت خبرورزشی جزئیات بدهی پرسپولیس به برانکو و همکارانش را منتشر کرده است.

به نوشته این سایت، طبق ادعای یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ خواهان دریافت ۸۵۰ هزار یورو شده است. همچنین زلاتکو ایوانکوویچ حدود ۹۰ هزار یورو از باشگاه طلبکار است. از سوی دیگر، ایگور پانادیچ مربی گلر‌های پرسپولیس با طلب ۵۰ هزار یورویی و مارکو استیلینوویچ با طلب ۴۰ هزار یورویی، باشگاه را تحت فشار گذاشته‌اند و منتظر تسویه حساب فوری هستند.

این بدهی را در کنار شکایت ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر مهاجم کروات این تیم در فصل قبل بگذارید. باشگاه حالا بابت همین پرونده‌ها و در حال حاضر یک میلیون و ۵۳۰ هزار یورو به کروات‌ها بدهکار است. روز گذشته یورو در بازار تهران با قیمت ۱۲ هزار و ۵۴۳ تومان معامله شد. حالا با یک عملیات ضرب ساده می‌توان به بدهی باشگاه به کروات‌هایش رسید ۱۹/۱۹۰/۷۹۰/۰۰۰ تومان!

حالا تصور کنید طلبکاران کروات خلف عادت کرده و به عنوان مثال به باشگاه ۵۰ درصد تخفیف بدهند، در این صورت باز هم باشگاه پولی برای پرداخت به آن‌ها ندارد، چون به گفته مسئولان پرسپولیس، حساب باشگاه کاملاً خالی است و اگر پولی بابت عقد قرارداد با اسپانسر جدید هم برسد، خرج تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی فعلی می‌شود و پولی برای دیگران باقی نمی‌ماند. با همین حساب و کتاب‌ها می‌توان گفت پرسپولیس حسابی به دردسر افتاده است!

1984