مهاجم اورتون: کاش 0 - 5 می‌باختیم اما این اتفاق برای گومز رخ نمی‌داد

مهاجم اورتون: کاش 0 - 5 می‌باختیم اما این اتفاق برای گومز رخ نمی‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - جنک توسون، مهاجم اورتون، می گوید که شکست با 5 گل برابر تاتنهام را به اتفاقی که برای آندره گومز، هم تیمی اش، رخ داد، ترجیح می داد. 

به گزارش فوتبالی، گومز در جریان بازی روز گذشته در برخورد با سون هیونگ مین به زمین افتاد و از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بازیکن تیم ملی پرتغال درد شدیدی را در زمین تحمل می کرد و توسون یکی از بازیکنان اورتون بود که در جریان این اتفاق تلاش کرد که گومز را آرام کند. او پس از بازی با انتشار عکسی از ناراحتی بازیکنان اورتون از دیدن مصدومیت گومز در اینستاگرام نوشت: " می بری، مساوی می کنی، می بازی، اما همه این ها هیچ اهمیتی ندارد وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد. آرزو می کنم که کاش گل نزده بودم، آرزو می کنم که با نتیجه 0 - 5 شکست خورده بودیم و این اتفاق رخ نمی داد. می دانم که تو قوی تر از قبل برمیگردی برادر و ما همیشه اینجا هستیم تا از تو حمایت کنیم. " 

او همچنین در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: " همه از درون ناراحت بودند. آندره شوکه شده بود. چشم هایش بسیار بزرگ شده بود و گریه می کرد، داد می زد و جیغ می کشید. من تلاش کردم که او را نگه دارم و با او صحبت کنم. تلاش کردم که به او بگویم آرام بماند. ما نمی توانستیم شرایط او را درک کنیم. او کسی بود که چنین مصدومیتی را تجربه می کرد. " 

1070