تراژدی در برزیل: یک کشته و چهل زخمی در تصادف هواداران گرمیو

تراژدی در برزیل: یک کشته و چهل زخمی در تصادف هواداران گرمیو

پایگاه خبری فوتبالی-  گروهی از هواداران باشگاه گرمیو برای تماشای بازی تیمشان مقابل اینترناسیونال سوار بر اتوبوسی عازم پورتو آلگره بودند که یک سانحه تلخ رانندگی تراژدی بزرگی را در فوتبال برزیل رقم زد. 

به گزارش فوتبالی، در پی تصادف این اتوبوس یک نفر  گرمیو کشته و دست کم 40 نفر مجروح شدند. طبق اعلام منابع محلی، حال 4 نفر از 40 مجروح این سانحه وخیم اعلام شده است.

این اتفاق ساعت 6.10 صبح به وقت محلی در فاصله 250 کیلومتری پورتو الگره رخ داده و گویا راننده یک کامیون که از روبرو به سمت اتوبوس درحال حرکت بوده، با سرعتی بالا به اتوبوس کوبیده است. این برخورد شدید باعث شد تا راننده کامیون در سرصحنه جانش را از دست بدهد. باشگاه گرمیو هم با انتشار بیانیه ای دراین رابطه ابراز تاسف کرده است:« باشگاه گرمیو عمیقا به خاطر سانحه رانندگی که باعث مجروح شدن هواداران این تیم شده ابراز حسرت می کند. ما با اعضای خانواده و دوستان راننده کامیون ابراز همدردی می کنیم . او از این سانحه رانندگی جان سالم به در نبرد . در عین حال برای بازماندگان و مجروحان این سانحه آرزوی بهبود سریع داریم. »

تیمهای گرمیو و اینترناسیونال تیمهای رده پنجم و ششم جدول لیگ برزیل هستند و تنها یک امتیاز فاصله بین نام این دو تیم دیده می شود. مصاف این دو تیم قرار بود روز یکشنبه به وقت محلی برگزار شود و این بازی از هفته سی ام لیگ برزیل دنبال خواهد شد و رقابت شدیدی میان این دو تیم وجود دارد.

6363