رسمی/ کواچ از سرمربیگری بایرن برکنار شد

رسمی/ کواچ از سرمربیگری بایرن برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه معتبر بیلد آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه بایرن مونیخ امشب و به صورت ناگهانی تصمیم به برکناری نیکو کواچ از سمت مربیگری تیمشان گرفته و با این سرمربی کروات قطع همکاری کردند.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب کواچ بعد از یک سال و نیم حضور روی نیمکت مربیگری بایرن از سمت خود برکنار شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بایرنی ها شنبه شب با نتیجه 1-5 ملغوب اینتراخت فرانکفورت شدند و همین باخت، تیر خلاص بر دوران مربیگری کواچ در تیم باواریایی بود.

اندکی بعد از گزارش بیلد، باشگاه بایرن هم این خبر را تائید کرد و حالا هانس فیلیک به صورت موقت هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت. این درحالی است که امروز گزارشی درمورد ابراز تمایل باواریایی هابرای به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو الگری به عنوان جانشین کواچ منتشر شده بود و مشخص نیست که آیا این سرمربی ایتالیایی هدایت باواریایی ها را در دست خواهد گرفت و یافرد دیگری جانشین کواچ خواهد شد.

کواچ بعد از برکناری از سمت مربیگری بایرن مونیخ در صحبتهایی گفت:« به نظرم ، ین تصمیم صحیحی برای باشگاه است. باخت سنگین مقابل اینتراخت و سبک بازی ما در آخرین بازی مان باعث این اتفاق شد. من و برادرم رابرت از بایرن مونیخ تشکر می کنیم. در این مدت تیم ما چند قهرمانی متعدد به دست آورد و من دوران خوبی را روی نیمکت مربیگری بایرن سپری کردم. در حالا هم بهترین ها را برای بایرن مونیخ آرزومندم.»

برکناری کواچ در شرایطی رخ داد که بایرنی ها باید در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس بروند. آنها در حال حاضر صدرنشین جدول گروهشان هستند و در رقابتهای بوندس لیگا هم 4 امتیاز با تیم صدرنشین این رقابتها فاصله دارند

 

6363