توصیه شواین اشتایگر به مولر : از بایرن مونیخ برو

توصیه شواین اشتایگر به مولر : از بایرن مونیخ برو

پایگاه خبری فوتبالی- باستین شواین اشتایگر اسطوره سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، به توماس مولر توصیه کرده که با ترک رختکن باواریایی ها ماجراجویی جدیدی را در دنیای فوتبال تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که اخیرا گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال انتقال توماس مولر به منچستریونایتد به گوش رسیده و حالا شواینی او را به این کار ترغیب کرده است. مولر 30 ساله شنبه شب پانصدمین بازی اش در بوندس لیگا را برگزار کرد و در نیمه دوم تعویض شد و تیمش در همان بازی 1-5 مغلوب اینتراخت فرانکفورد شد.

دراین میان شواین اشتایگر با اطلاع از علاقه قدیمی یونایتد برای به خدمت گرفتن مولر به او توضیه کرده تا به فکر تغییر آب و هوا باشد. شواینی در گفتگو با بیلد آم سونتاگ گفت:« لوئیس فان خال واقعا مولر را در یونایتد می خواست. او همیشه از من می پرسید:"حال دوستت توماس چطور است؟ چه می کند؟" او می توانست در آن زمان به یونایتد و به جمع ما ملحق شود. در آن زمان توماس جوانتر بود و نمی خواست مونیخ را ترک کند. شاید البته با گذر زمان خواسته او تغییر کرده باشد. البته شرایط او با شرایط من در آن زمان متفاوت بود. آن موقع مولر در همه بازیها برای تیم بازی می کرد. وقتی فان خال با من برای رفتن به یونایتد تماس گرفت، من در فکر تجربه کردن اتفاق تازه ای بودم. توماس هم این اواخر خیلی روی نیمکت ذخیره ها قرار می گیرد و تغییر آب و هوا می تواند تجربه خوبی در فاز پایانی کارنامه ورزشی اش باشد. مولر هنوز کیفیت فوتبالی بالایی دارد.»

مولر تا به اینجای فصل 2 گل زده و شش پاس گل داده و این درحالی است که در 15 دیداری که بایرن در تمامی تورنمنتها در این فصل برگزار کرده، او فقط 2 حضور 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش داشته.

شواین اشتایگر در ادامه صحبتهایش درمورد شرایط کواچ روی نیمکت مربیگری بایرن گفت:« من نیکو کواچ را دوست دارم و روی نامش قسم می خورم. او فصل گذشته تیم را به سوی قهرمانی دوگانه پیش برد وامیدوارم که امسال هم بتواند این رویه را ادامه دهد. »

6363