مدیر آرسنال : شام با مورینیو ؟ کذب محض است

مدیر آرسنال : شام با مورینیو ؟ کذب محض است

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش خبری مبنی بر دیدار ژوزه مورینیو با مدیران باشگاه آرسنال منتشر شد تا گمانه زنی ها درمورد جانشینی آقای خاص به جای اونای امری در ورزشگاه امیریتس قوت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، حالا سران باشگاه آرسنال از طریق کانال اسکای سپورتس، گزارش روزنامه تایمز مبنی بر دیدار ژوزه مورینیو با رائول سانلهی، مدیر این باشگاه را تکذیب کرده اند. دراین گزارش به این نکته اشاره شده بود که ژوزه مورینیو یک وعده شام را با یکی از مدیران ارشد آرسنال صرف کرده و درمورد حضورش روی نیمکت مربیگری توپچی ها با او به مذاکره پرداخته است. در ادامه هم به این نکته اشاره شده که در جریان این دیدار، آقای سانلهی، برنامه های مورینیو برای هدایت آرسنال را شنیده است و  انتشار این خبر باعث شد تا از آقای خاص به عنوان گزینه اصلی جایگزینی اونای امری در صورت برکناری او از نیمکت مربیگری آرسنال نام برده شود.

اما حالا باشگاه آرسنال هرگونه تماسی با ژوزه مورینیو را تکذیب کرده اند. این سرمربی پرتغالی از زمان برکناری اش از نیمکت مربیگری منچستریونایتد در دسامبر سال 2018 همچنان بیکار است. مورینیو سابقه هدایت تیمهای بزرگی مثل پورتو، اینترمیلان، چلسی و رئال مادرید را درکارنامه مربیگری اش دارد.

گزارش روزنامه تایمز دقیقا یک روز بعد از تولد 48 سالگی اونای امری منتشر شد. امری در سال 2018 وبعد از جدایی از پاری سن ژرمن، هدایت توپچی های لندنی را در دست گرفت ولی حالا آرسنال اوضاع خوبی زیرنظر او ندارد و در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفته و 4امتیاز تا جایگاه کسب آخرین سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

6363