بحران در مونیخ: لغو جلسه تمرینی آزاد بایرن بعد از باخت تحقیرآمیز

بحران در مونیخ: لغو جلسه تمرینی آزاد بایرن بعد از باخت تحقیرآمیز

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ روزهایی بحرانی را پشت سرمی گذارد. بعد از باخت سنگین و دردناک 1-5 باواریایی ها مقابل اینتراخت فرانکفورت، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای درشبکه های اجتماعی اعلام کرد که جلسه تمرینی این تیم که قرار بودروزیکشنبه ودر حضور هواداران برگزار شود، لغو شده است. در این بیانیه می خوانیم:« بعد از باخت مقابل اینتراخت فرانکفورت، تصمیم گرفته شد تا جلسه تمرینی تیم که قرار بود روز یکشنبه در حضور هواداران برگزار شود، لغو شده است. از تمام هواداران تیم عذرخواهی می کنیم.»

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این خبر در صفحه رسمی بایرن مونیخ درتوئیتر منتشر شده است. با این باخت، بایرن مونیخ در رده چهارم جدول بوندس لیگا ودر فاصله چهار امتیازی بوروسیا مونشن گلادباخ صدرنشین قرار گرفته است. شرایط نیکو کواچ روی نیمکت مربیگری بایرن حسابی بحرانی است و به نظر می رسد که دیریازود خبر برکناری او منتشر خواهد شد.

کواچ در تابستان سال 2018 و بعد از دو فصل درخشانی که روی نیمکت مربیگری اینتراخت فرانکفورت سپری کرده بود، به سمت مربیگری بایرن مونیخ انتخاب شد و قصد داشت تا در روند بازسازی و جوانگرایی باواریایی ها اقدامات مثبتی انجام دهد. با وجودی که او فصل را با قهرمان کردن بایرن در بوندس لیگا به پایان برد، اما بایرن زیرنظر او هرگز نتوانسته بازیهای قابل قبولی انجام داده و به نتایج قابل قبولی برسد و در هفته های اخیر گمانه زنی ها در مورد برکناری قریب الوقوع او شدت گرفته است. منتقدان کواچ براین باورند که بایرن کواچ سبک بازی مشخصی ندارد و جوانان تیم زیر نظر او نتوانسته اند به شکوفایی برسند و او و تیمش بیش از حد به روبرت لواندوفسکی وابسته اند. لواندوفسکی در 14 دیدار رسمی ای که تا به اینجای فصل برای بایرن برگزار کرده 13 گل به ثمر رسانده است و بار مسئولیت تیم را به تنهایی به دوش می کشد.

از سوی دیگر ارتباط کواچ با هواداران بایرن نیز چندان خوب نیست و چند روز پیش هم در صحبتهایی طعنه تلخی به هواداران بایرن زد و در صحبتهایی گفت:« بهترین هواداران آلمانی بی تردید، هواداران اینتراخت فرانکفورت هستند.» بایرنی ها این هفته از سری رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس یونان خواهند رفت و دراین بازی می توانند با کسب نتیجه مطلوب صعود تیمشان به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند و بازی بعدی این تیم مقابل بوروسیا دورتموندی است که جایگاه سرمربی این تیم نیز بااما واگرهایی روبروست.

حالا و دراین شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا در مصاف بایرن با بوروسیا دورتموند، کواچ را روی نیمکت مربیگری تیم باواریایی خواهیم دید یا خیر.

 

6363