استراماچونی، مربی ای که بازیکن می سازد

استراماچونی، مربی ای که بازیکن می سازد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از امتیازهای مثبت استراماچونی در استقلال تحول سطح کیفی بازیکنان این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، سرمربی ایتالیایی استقلال توانسته تاثیر مثبت در این تیم بگذارد. یکی از پوئن های مثبت استراماچونی بالا رفتن سطح کیفی بازیکنان این تیم است.

نگاهی به عملکرد بازیکنان این تیم نشان از نقش تاثیر گذار استرا در تحول آن ها است.

۳ فصل از حضور مهدی قائدی در استقلال می گذرد و طی این فصل ها هیچ مربی ای مثل استراماچونی نتوانست قائدی را همان پدیده ای کند که آبی ها انتظارش را می کشیدند.

در استقلال استراماچونی سجاد آقایی بازیکن جوان گلزن تیمش می شود. میلاد زکی پور نا آماده فصل قبل به مرز آمادگی می رسد. فرشید اسماعیلی دونده و تاثیر گذار در زمین است. علی کریمی یکی از آماده ترین های استقلال است. عارف غلامی گل می زند و مدافع آماده آبی ها می شود. 

به نظر می رسد سرمربی استقلال نقش تعیین کننده ای در بالا رفتن سطح کیفی بازیکنان این تیم داشته هر چند که تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده اما استرا این روزها نشان داده که می تواند در تحول بازیکنان تیمش تاثیر گذار باشد و شاید بختیار رحمانی، حسن بیت سعید و ... که به عنوان ستاره های لیگ به استقلال آمدند و در این تیم هیچ درخششی نداشتند اگر زمان حضور استراماچونی در این تیم حضور داشتند قصه ای متفاوت تر را در استقلال سپری می کردند.

4344