غیبت سه هفته ای سوارز در روزهای بحرانی بارسا

غیبت سه هفته ای سوارز در روزهای بحرانی بارسا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا شنبه شب و در ورزشگاه لاسیوتات د والنسیا مغلوب لوانته شد؛ آنها در این بازی علاوه بر آنکه سه امتیاز بازی را از دست دادند، یکی از ارزشمندترین مهره های تیمشان را نیز از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا در جریان نیمه اول این مسابقه مصدوم و زمین مسابقه را ترک کرد. او همان شنبه شب و بلافاصله بعد از بازگشت کاروان بارسلونا به کاتالونیا تستهای پزشکی اش را پشت سرگذاشت و مشخص شد که او در عضله پای راستش دچار پارگی شده است. البته باشگاه کاتالان هیچ سرنخی در مورد پیش بینی مصدومیت این ستاره منتشر نکرد اما طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سوارز برای سه هفته از همراهی تیمش محروم خواهد بود و بدین ترتیب و به طور قطع شانس حضور در بازی بارسا مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با سلتاویگو در لالیگا را از دست خواهد داد و به احتمال قریب به یقین تیم ملی کشورش را نیز همراهی نخواهد کرد.

طبق پیش بینی های انجام شده، او بعد از وقفه برگزاری بازیهای ملی به اردوی بارسا بازخواهد گشت و احتمالا اولین بازی اش برای بارسا بعد از سپری کردن دوران مصدومیت، بیست روز دیگر و در مصاف با لگانس خواهد بود.

مصدومیت سوارز از این ناحیه نگرانی های زیادی را در باشگاه کاتالان ایجاد کرده؛ چرا که این اولین باری نیست که او از این ناحیه مصدوم شده است. دو ماه پیش بود که سوارز دقیقا از همین ناحیه مصدوم شده بود و همین مصدومیت برای حدود یک ماه او را از میادین ورزشی به دور نگاه داشته بود. 

البته سوارز تنها مصدوم بارسا در بازی روز شنبه مقابل لوانته نبود و سرخی روبرتو دیگر بازیکن بارسا هم بازی را با درد وناراحتی به پایان برد واحتمالا نام او در لیست بازیکنان آماده بارسا برای مصاف با اسلاویا پراگ قرار نخواهد گرفت

6363