جعفری: از حضور در نساجی پشیمان نیستم/ فقط ما تنها تیم بدهکار لیگ هستیم؟

جعفری: از حضور در نساجی پشیمان نیستم/ فقط ما تنها تیم بدهکار لیگ هستیم؟

پایگاه خبری فوتبالی- حسن جعفری، مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که از حضور در این تیم پشیمان نیست.

به گزارش فوتبالی، حسن جعفری در گفت‌و‌گویی درباره شرایط این روزهای نساجی و اینکه محمدرضا مهاجری گفته بود از این تیم جدا خواهد شد، اظهار داشت: نمی‌دانم بعد از بازی با صنعت نفت در این چند روز چه اتفاقاتی رخ داده است، ولی امیدوارم آقا رضا در تیم ما بماند. قبل از شروع فصل و در حالی که شرایط مدیریتی تیم مشخص نبود، مهاجری تیم را سروسامان داد و در این مدت هم خیلی سختی کشید. تیم ما از لحاظ فنی هم شرایط خوبی دارد و برخی مشکلات وجود دارد که امیدوارم برطرف شود.

وی در ادامه تأکید کرد: متأسفانه دست مهاجری بسته است. باشگاه با درخواست این مربی در ابتدای فصل چند بازیکن جذب کرد، ولی متأسفانه کارت بازی آنها صادر نشد. سرمربی ما هم برای استفاده از آنها برنامه‌ریزی کرده بود، ولی متأسفانه هنوز کارت بازی آنها صادر نشده است. نمی‌دانم چرا چنین وضعیتی برای تیم ما ایجاد شده است، آیا فقط ما تنها تیم بدهکار لیگ هستیم؟ خیلی از تیم ها بدهکار هستند و معتقدم در این زمینه باید عدالت برقرار شود. امیدوارم مشکلات نساجی هر چه زودتر برطرف شود، این تیم هواداران زیادی دارد که تنها دلخوشی آنها نساجی است.

جعفری در پاسخ به این پرسش که «آیا از آمدن به نساجی پشیمان نیست؟»، خاطرنشان کرد: من پشیمان نیستم و اینجا از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. در بخش سخت‌افزاری مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود. مالکان باشگاه و مسئولان باید به فکر این تیم پرهوادار باشند تا نساجی آسیب نبیند. ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم و اگر برخی مشکلات حل شود قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت. در همین هفته‌ها هم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی خیلی بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را در هر بازی از دست دادیم.

7655