مطهری: هم خودم بدشانس بودم و هم ذوب‌آهن

مطهری: هم خودم بدشانس بودم و هم ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ادامه لیگ فرصتی برای اشتباه نداریم و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

به گزارش فوتبالی، ارسلان مطهری با اشاره به پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و مهم این بود که بازی را ببریم تا از این شرایط سخت خارج شویم. البته بازی آسانی هم در پیش نداشتیم و شاهین حریف سرسختی بود، ولی خوشحالم که بعد از هشت بازی اولین برد را به دست آوردیم.

وی در ارتباط با گلی که به شاهین زد تا در جمع بازیکنان سه گله لیگ برتر قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: خوشحالم که گل زدم، ولی نتیجه گرفتن ذوب‌آهن از هر چیزی مهمتر بود. هر مهاجمی دوست دارد در هر بازی گل بزند تا به تیمش کمک کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته امسال بدشانسی آوردیم و مصدومیت باعث شد تا چند بازی را از دست بدهم. امیدوارم در بازی‌های آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به انتقادهایی که در این مدت از ذوبی‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً مورد نقد قرار می‌گیرد، ولی ما در این فصل واقعاً بدشانسی هم آوردیم. شاید در برخی بازی‌ها اشتباهاتی هم داشتیم، ولی ذوب‌آهن بیشتر اسیر بدشانسی شد و در بعضی از بازی‌ها به حق‌مان نرسیدیم.

مطهری در پاسخ به این سؤال که «آیا آنها می‌توانند امسال در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرند؟»، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و متأسفانه شروع لیگ برخلاف پیش‌بینی‌های ما جلو رفت. می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم، ولی باید بدانیم که در ادامه لیگ فرصتی برای اشتباه نداریم و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما امتیازهای نسبتاً زیادی را از دست دادیم، ولی برای جبران فرصت داریم. امیدوارم با چند برد پیاپی خودمان را به بالای جدول برسانیم.

9697