رم 2 – ناپولی یک: پیروزی در دیدار پرحادثه

رم 2 – ناپولی یک: پیروزی در دیدار پرحادثه

پایگاه خبری فوتبالی – نیکولو زانیولو و جوردن ورتو با گل‌هایی که زدند، رم را مقابل ناپولی پیروز کردند. 

دربی دل‌سود نبرد مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود و دو تیم تنها یک امتیاز با هم اختلاف داشتند. هر دو تیم در دیدار قبلی خود از داوران شاکی بودند و فدریکو فاتزیو، بازیکن رم و کارلو آنچلوتی، مربی ناپولی به دلیل اعتراضات در بازی قبلی در این مسابقه محروم بودند.

نیکولو زانیولو در دقیقه 19 گل اول را زد. لئوناردو اسپیناتزولا توپ را به زانیولو سپرد و او هم آن را به سقف دروازه کوبید. این چهارمین گل زانیولو در چهار دیدار اخیر بود.

دقایقی بعد، روی خطای هند خوسه کایخون، داور یک پنالتی برای رم اعلام کرد. اما ضربه الکساندر کولاروف را الکس مرت گرفت.

دقایقی بعد کریس اسمالینگ با ضربه برگردان توپ را از روی خط دروازه رم برگرداند. در دقیقه 41 هم ضربه آرکادیوش میلیک به تیر دروازه رم برخورد کرد و سپس ضربه پیوتر زیه‌لینسکی هم به تیر برخورد کرد. 

رم در نیمه دوم یک ضربه پنالتی دیگر به دست آورد. ماریو روی به شکلی عجیب خطای هند مرتکب شد. این بار ورتو پنالتی را زد و توپ با وجود برخورد به دست مرت، به گل تبدیل شد. سپس شوت جاستین کلایورت به تیر دروازه ناپولی برخورد کرد.

بازی در دقیقه 68 متوقف شد، چرا که تماشاگران شعارهای قومی سر داده بودند و علیه مردم جنوب ایتالیا شعار می‌دادند. ادین ژکو از آنها خواست که این حرف‌ها را متوقف کنند. پس از آغاز مجدد بازی، چاکی لوزانو از سمت راست توپ را برای میلیک فرستاد و او هم آن را از فاصله‌ای نزدیک گل کرد.

8444