ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور محمد صلاح در ترکیب اصلی

ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور محمد صلاح در ترکیب اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم لیورپول امروز در حالی به مصاف استون ویلا خواهد رفت که علیرغم تمام شایعات و گمانه زنی ها محمد صلاح در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کلوپ از دقایقی دیگر و در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی استون ویلا مهمان این تیم خواهند بود. لیورپولی ها با 28 امتیاز از 10 بازی و با رکورد 9 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست قدم به این دیدار می گذارند تا شکست ناپذیری خود را ادامه داده و فاصله خود با منچسترسیتی 22 امتیازی را که در رده دوم قرار داشته و همزمان با همین بازی به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت، حفظ کرده یا حتی افزایش دهند. از سوی دیگر استون ویلا در رقابت های این فصل شرایط چندان خوبی ندارد و با کسب 11 امتیاز از 10 بازی قبلی در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند اما پیروزی در این بازی می تواند آنها را نیز موقتا تا رده یازدهم بالا بیاورد و شرایط را برای آنها نیز بهتر کند. در روزهای اخیر صحبت های زیادی مبنی بر عدم آمادگی محمد صلاح برای حضور در ترکیب لیورپول به گوش می رسید اما با اعلام یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول، این بازیکن امروز برابر استون ویلا در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته است. 

ترکیب لیورپول برای دیدار امروز بدین شرح است: آلیسون، الکساندر آرنولد، لاورن، فن دایک، رابرتسون، لالانا، هندرسون، واینالدوم، مانه، صلاح، فیرمینو

1070