ترکیب منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون اعلام شد

ترکیب منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان پپ گواردیولا در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر تا دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ساوتهمپتون خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با شش امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین و با 22 امتیاز از 10 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. سیتیزن ها این فصل نتوانستند ثبات دو فصل گذشته را داشته باشند و با قبول دو شکست و یک تساوی در 10 هفته ابتدایی از لیورپول که هنوز در رقابت های فصل جاری شکستی را پذیرا نشده، عقب افتادند. آنها امروز همزمان با بازی لیورپول و استون ویلا به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت و امیدوار هستند که با عدم نتیجه گیری شاگردان کلوپ در آن دیدار و با کسب پیروزی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کرده و با توجه به برنامه فشرده سرخپوشان آنفیلد بتوانند شرایط را در هفته های آتی برای خود بهبود بخشیده و بار دیگر صدر جدول را مانند فصول گذشته در اختیار خود داشته باشند. 

ترکیب منچسترسیتی در دیدار امروز بدین شرح است: ادرسون، کایل واکر، استونز، فرناندینیو، آنجلینو، ایلکای گوندوغان، سیلوا، کوین دی بروینه، برناردو، رحیم استرلینگ، سرجیو آگوئرو

1070