کاسورلا: به افتخار ایبرا، اسم سگم را «زلاتان» گذاشتم

کاسورلا: به افتخار ایبرا، اسم سگم را «زلاتان» گذاشتم

سایت رسمی فوتبالی - سانتی کاسورلا بازیکن ویارئال دوباره این روزها به آرامش رسیده اما حقیقت این است که بدترین روزهای دوران فوتبالش در آرسنال بود که با دو مصدومیت شدید مواجه شد. این بازیکن اما حالا زندگی جدیدی را تجربه می کند و به آرامش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کاسورلا در مصاحبه ای که اخیرا با اسپورتس ایلوستریتد داشته، در مورد شرایط ویارئال کرده است:"از فصلی که داشتیم، راضی هستیم اما مهم است که تحت فشار نباشیم. مهم است که بتوانیم به 42 امتیاز برسیم. سعی می کنیم که به جلو نگاه کنیم و هدفمان بهتر شده است. باید با آرامش و جدیت حرکت کنیم و بدون تردید تلاش می کنیم تا سهمیه حضور در تورنمنت های اروپایی را به دست بیاوریم."

هافبک اسپانیایی در مورد دوران حضورش در آرسنال هم صحبت کرد :" آرسنال از من خیلی حمایت کرد و برخورد خوبی اب من داشتند. برخورد خوبی که داشتند را هرگز فراموش نمی کنم. فوتبال به شکل های متفاوتی ما را حرکت می دهد. برخورد هواداران با من فوق العاده بود اما حیف که نتوانستم آن طور که دوست داشتم با آنها خداحافظی کنم. بعد از آن مصدومیت ها فهمیدم که از جزئیات کوچک می توانم بیشتر لذت ببرم. وقتی جوان هستی، ارزش جزئیات کوچک درون زمین را بیشتر درک می کنی. جو استادیوم، هواداران و ... همه چیز برایت مهم تر جلوه می کند."

وی در مورد فوت تراژیک فرزند لوئیز انریکه سرمربی اسبق بارسلونا هم یبان کرد:" هرگز فرصت نداشتم تا زیر نظر او یا کنمار او بازی کنم. شخصیت فوق العاده ای دارد و می دانم که مربی بزرگی است. در زندگی چیزهای مهمتری هم نسبت به فوتبال وجود دارد و اتفاقی که برایش افتاد، ویرانگر بود."

کاسورلا در مورد علاقه اش به زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی گفت:"حقیقتا او را تحسین می کنم. به همین خاطر به افتخار او اسم سگم را "زلاتان" گذاشته ام. لیگ آمریکا؟ عاشق آن هستم و قطعا به حضور در این لیگ فکر کرده ام."