ترکیب منچستریونایتد برای دیدار برابر بورنموث اعلام شد

ترکیب منچستریونایتد برای دیدار برابر بورنموث اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان اوله گونار سولشر باید از دقایقی دیگر در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه خانگی بورنموث به مصاف این تیم بروند. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که هفته گذشته موفق شد در استمفوردبریج تیم جوان و سرحال چلسی را از دور رقابت های جام اتحادیه انگلیس حذف کند حالا می خواهد در دیدار برابر بورنموث شرایط خود در لیگ برتر را نیز بهبود ببخشد. شیاطین سرخ که بدترین آغاز خود در این رقابت ها را در فصل جاری تجربه کرده اند، با کسب تنها 3 پیروزی، 4 مساوی و 3 شکست و در مجموع با 13 امتیاز از 10 بازی در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند. از سوی دیگر بورنموث نیز هم امتیاز با منچستریونایتد است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر پس از شفیلد یونایتد 13 امتیازی در رده نهم قرار گرفته است. پیروزی در این بازی برای هر یک از دو تیم می تواند آنها را موقتا تا رده پنجم جدول بالا آورده و هم امتیاز با آرسنال کند اما همه چیز بستگی به نتایج سایر تیم ها دارد.

ترکیب منچستریونایتد در این دیدار بدین شرح است: داوید دخیا، وان بیساکا، لیندلوف، هری مگوایر، اشلی یانگ، مک تامینی، فرد، آندریاس، جیمز، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال