پیرلو: پیش از یووه در آستانه پیوستن به رم بودم

پیرلو: پیش از یووه در آستانه پیوستن به رم بودم

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ پیرلو مدعی شد که در تابستان 2011 و پیش از امضای قرارداد با یوونتوس در آستانه پیوستن به تیم رم بوده است. 

به گزارش فوتبالی، پیرلو در طول دوران حضور خود در رقابت های سری آ برای سه تیم بزرگ ایتالیا شامل اینتر میلان، میلان و یوونتوس به میدان رفت و به نظر می رسد که در این فهرست تنها جای رم خالی بوده که حالا مشخص شده او در آستانه پیوستن به این تیم نیز بوده است. هافبک سابق تیم ملی ایتالیا در گفتگو با یک شبکه رادیویی در این باره اظهار داشت: " پیش از پیوستن به یوونتوس در آستانه حضور در رم بود. تماس هایی برقرار شده و مذاکراتی نیز انجام شده بود اما در آخر این انتقال عملی نشد. " 

در آن زمان رم با حضور مالکان آمریکایی و لویس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا، روی نیمکت خود در آستانه ورود به دوران جدیدی در تاریخ باشگاه بود. هافبک سابق ایتالیا در سال 2011 بازیکن آزاد بود و این در حالی بود که 10 سال در تیم میلان توپ زده بود. او پس از آن به یوونتوس پیوست و در کسب 4 قهرمانی متوالی سری آ نقشی اساسی در این تیم ایفا کرد. او 4 سال بعد از یووه نیز جدا شده و به نیویورک سیتی پیوست و در نهایت در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد. 

1070