زیدان: من نباید بیل را برای ماندن در رئال متقاعد کنم

زیدان: من نباید بیل را برای ماندن در رئال متقاعد کنم

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید قبل از مصاف تیمش با رئال بتیس از سری رقابتهای لالیگا، در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

به گزارش فوتبالی، دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای زیزو دراین کنفرانس خبری را مطالعه کنید:

*ترکیب اصلی برای بازی با بتیس: در رختکن تیم همیشه بازیکنانی هستند که وضعیتی بهتر یا بدتر از سایرین دارند. من یک پلن A، پلن B یا پلن C  ندارم. از این سبک کارها واقعا خوشم نمی آید. بیرون گذاشتن بازیکنان از ترکیب تیم مرا بیش از هرفرد دیگری ناراحت می کند. ذهنیت من این است که بهترین تیم ممکن را در هر بازی به زمین بفرستم و این ممکن است بازی به بازی فرق کند.

*بتیس: هرتیمی که به زمین می آید، قصدش این است که دست خالی زمین را ترک نکند ما هم باید هوشیار و آماده باشیم و بدانیم که بازی سختی پیش روی ماست. باید با تمام توان بازی کنیم؛ چون هر بازی، یک داستان متفاوت است وباید 100% آماده باشیم.

*سطح بازی رئال: ما باید در هر بازی به دنبال ثبات باشیم و باید دروازه مان را بسته نگه داریم فردا فرصت دیگری خواهیم داشت و من از عملکرد تیمم راضی هستم.

*هازارد: تنها چیزی که همه می خواهند ببینند، بهترین ادن ممکن است. من از عملکرد او راضی هستم و منتظر بهترین نمایشهای ممکن از او خواهیم بود.به نظرم اوضاع همه بازیکنانم بهتر است. شاید آنچه هازارد کم دارد، گلزنی با ثبات و منظم است ولی ما اصلا نگران نیستیم و خوشحالیم، چون او روز به روز بهتر می شود.

*بیل: داستان سفر او مربوط به گذشته است. بیل اینجاست. درمورد ماجرای او نباید کاری کرد؛ من نباید بیل را متقاعد کنم که در رئال بماند. گرت بیل اینجاست و مشغول تمرین کردن است. هنوز به خاطر مصدومیتش قادر به بازی کردن نیست ولی اوضاعش بهتر است. باید از خود او بپرسید که چه فکر می کند.

*امباپه: هرکاری که او انجام می دهد، تعجب آورنیست. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست ولی این هیچ چیزی را برای ما عوض نخواهد کرد. پی.اس.جی تیمی کامل در سطحی بالاست و هنوز تا مصاف با این تیم زمان داریم

*حمایت هواداران رئال: من دراینجا چیزهای زیادی دیده ام و دراسپانیا همیشه با من خوب رفتار شده است. نمی توانم از هیچ چیزی، از زمانی که به اینجا آمده ام ابراز حسرت کنم. نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در زندگی شخصی ام هم همینطور بود. این مهم است و به من انگیزه های کارکردن دراین تیم را می دهد

*ال کلاسیکویی که برگزار نشد: نمی دانم اگر ال کلاسیکو برگزار می شد چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد ولی ما هرزمانی که بگویند، این بازی را برگزار خواهیم کرد. با لغو ال کلاسیکو فرصت بیشتری داشتیم تا خودمان را برای بازی با لگانس آماده کنیم و در تاریخ تعیین شده هم مقابل بارسلونا بازی خواهیم کرد.

*مارسلو و استرسش قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا: در جریان صحبتهایش نبودم ولی قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا یا جام جهانی، همیشه استرس بشیتری داری. من هم این را به عنوان یک بازیکن تجربه کرده ام. ولی بعد وقتی بازی شروع می شود و درجریان بازی قرار می گیری اوضاع فرق می کند.

*مقایسه والورده با پوگبا: من اصلا چنین دیدگاهی ندارم. والورده یک بازیکن جوان آینده دار است و عملکردش نه من و نه هیچ فرد دیگری را سورپرایز نکرده است. او بازیکن مهمی است ولی آنطوری که شما می گوئید نیست.

 

 6363