بعد از تهدید به مرگ؛ همسر ژاکا، اینستاگرامش را محدود کرد

بعد از تهدید به مرگ؛ همسر ژاکا، اینستاگرامش را محدود کرد

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها جنجال عظیمی باشگاه آرسنال را در برگرفته است؛ ناکامی در کسب نتایج مطلوب باعث شده تا جایگاه اونای امری روی نیمکت مربیگری این تیم متزلزل تر از همیشه شده و سایه ژوزه مورینیو بالای سر این سرمربی اسپانیایی و ورزشگاه امارات سایه افکنده است و شنیده می شود که دیر یا زود و با اخراج امری، مورینیو هدایت توپچی های لندن را در دست خواهد گرفت.آرسنال در حال حاضر 12 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، دردسر دیگر که حالا حسابی جنجال شده و آتش آن به زندگی شخصی گرانیت ژاکا کشیده شده هم در بازی آرسنال مقابل کریستال پالاس رخ داد. دراین بازی که با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید، گرانیت ژاکا کاپیتان توپچی ها در واکنش به توهینهای هواداران تیمش با آنها درگیر شد و دستانش روی گوشهایش قرار داد ، بدان معنا که صدای انتقادات را نمی شنود. بعد از آن هم ژاکا به رغم توصیه سرمربی و بازیکنان تیمش حاضر به عذرخواهی از هواداران آرسنال نشد تا این جنجال بالا بگیرد.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و در طول روزهای اخیر ژاکا تهدیدهای فراوانی از سوی هواداران افراطی آرسنال دریافت کرده است. یک هوادار افراطی برای ژاکا نوشته:« پاهایت را می شکنیم» و فرد دیگری به او پیغام داده که همسرت را می کشیم و حتی یک پیغام تلخ دیگر برای کاپیتان سابق آرسنال بدین ترتیب بوده:« آرزو می کنم که دخترت سرطان بگیرد.»

 حالا لئونیتا لکاژ ، همسر گرانیت ژاکا هم درگیر این ماجرا شده و در پی دریافت توهینها و تهدیدهای فراوان، مجبور شده تا صفحه شخصی اش در اینستاگرام را از حالت عمومی به حالت خصوصی دربیاورد تا تنها فالوورها و دوستانش بتوانند به صفحه او دسترسی داشته باشند. صفحه همسر ژاکا تا پیش از این به روی عموم بازبود و او بیش از 200 هزار فالوور در اینستاگرام داشت و عکسهای متعددی را از خودش، همسرش و دخترشان که تازه متولد شده است در صفحه اش قرار داده بود. اما بعد از این جنجالها، حالا او صفحه اش در اینستاگرام را محدود کرده و به حالت خصوصی درآورده است.

6363