طعنه کواچ به باواریایی ها: اینتراخت بهترین هواداران آلمان را دارد

طعنه کواچ به باواریایی ها: اینتراخت بهترین هواداران آلمان را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که حاشیه ها دست از سر نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ برنمی دارند. بعد از باخت و حذف دردناک بایرن مونیخ در رقابتهای جام حذفی آلمان و باخت 1-2 مقابل بوخوم، تیم شانزدهم بوندس لیگای دو، سرمربی باواریایی ها با صحبتهایی که علیه هواداران تیمش برزبان آورده، دوباره جنجال به پا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، کواچ در پاسخ به سوالی درمورد بازی تیمش مقابل فرانکفورت که او مدتی هدایت آن تیم را برعهده داشت، این سرمربی کروات در مورد هواداران اینتراخت فرانکفورت گفت:« بدون هیچ تردیدی، هواداران اینتراخت بهترین هواداران فوتبال آلمان هستند.»

این صحبتهای کواچ اصلا به مذاق هواداران بایرن مونیخ خوش نیامده است.

کمی بعد ازاین صحبتهای جنجالی بود که هواداران بایرن نارضایتی شان را از این صحبتها ابراز کردند؛ جالب اینجاست که زمانی که در فصل گذشته جایگاه کواچ روی نیمکت مربیگری بایرن به خطر افتاده بود و هرلحظه انتظار اخراج او می رفت، هواداران باواریایی حسابی از او طرفداری کردند. یکی از هواداران افراطی بایرن در این رابطه گفته:« ما واقعا از صحبتهای کواچ حیرت زده شدیم.» و یکی از باشگاه های هواداری بایرن در بیانیه ای نوشت:« ما نمی توانیم درک کنیم که بعد از حمایتی که بازی به بازی کواچ از هواداران بایرن دریافت می کند، او چنین بحثهایی را مطرح کند.»

 البته این اولین باری نیست که سرمربی کروات بایرن مونیخ صحبتهایی جنجالی را برزبان می آورد و این بار هواداران بایرن حسابی از او عصبانی هستند. چند هفته پیش بود که او در صحبتهایی اعلام کرده بود که زمانی که تیمش با کمبود بازیکن مواجه شود، دوباره از توماس مولر استفاده خواهد کرد و همین صحبتها جنجالهای فراوانی را به راه انداخت و هواداران بایرن از نحوه برخورد سرمربی تیمشان با توماس مولر که یکی از اسطوره های بایرن و تیم ملی آلمان است انتقاد کردند. هفته گذشته هم او با اشاره به سبک بازی لیورپول و مقایسه آن با سبک بازی بایرن گفته بود:« وقتی اتومبیلت بیشتر از 100 کیلومتر در ساعت راه نمی رود، نمی توانی با آن 200 کیلومتر در ساعت را طی کنی.»

6363