رای منفی به شلوارکهای رسمی تام براون برای بازیکنان بارسلونا

رای منفی به شلوارکهای رسمی تام براون برای بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی-  اگرچه هیچ تردیدی در کیفیت لباسها و خلاقیت در طراحی های برند تام براون، اسپانسر رسمی لباسهای بارسلونا از سال 2018 وجود ندارد، اما خلاقیت این بار آنها با مخالفتهای زیادی در باشگاه کاتالان روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، این برند آمریکایی از سال 2018 اسپانسر تامین لباسهای رسمی بارسلونایی هاست و آنها در سالهای 2006، 2013 و 2016 برنده جایزه بهترین طراح لباسهای مردانه شده است و جوایز مختلفی را دریافت کرده و شعبی در شهرها وکشورهای بزرگ دنیا از جمله نیویورک، لندن، میلان، توکیو، هنگ کنگ، چین، سنگاپور و کره جنوبی دارد و علاوه بر طراحی لباسهای رسمی باشگاه کاتالان، برای چهره های سرشناسی مثل لبرون جیمز هم لباس طراحی می کند. 

حالا کمپانی تام براون شلواری رسمی را برای بارسایی ها طراحی کرده که با مخالفتهایی روبرو شده است: یک شلوار کوتاه رسمی؛ که مجسم کردن بازیکنان بارسلونا در این شلوارک کوتاه رسمی مثلا در هنگام اعزام برای حضور در بازی های لیگ قهرمانان اروپا کمی عجیب به نظر می رسد.

اما قطعا این تصور به واقعیت تبدیل نخواهد شد، چرا که بارسایی ها به این طرح پیشنهادی پاسخ منفی داده اند. مشخص نیست که پاسخ منفی و مخالفتهااز سوی مدیران باشگاه ارائه شده و یا بازیکنان بارسا ولی آنچه مسلم است این است که بازیکنان بارسلونا این شلوارکهای کوتاه رسمی را به تن نخواهند کرد و از شلوارهای رسمی بلند برند تام براون استفاده خواهند کرد. اما این طراحی حکایت از آن دارد که به زودی در لباسهای رسمی برخی از تیمهای باشگاهی، شاهد استفاده از شلوارکهای رسمی برمودا خواهیم بود.

6363