پوگبا تا یک قدمی انتقال به پاری سن ژرمن پیش رفته بود

پوگبا تا یک قدمی انتقال به پاری سن ژرمن پیش رفته بود

پایگاه خبری فوتبالی- تابستان گذشته صحبتهای زیادی در مورد احتمال انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد به باشگاه رئال مادریدبه گوش می رسید و زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی ها تلاشهای زیادی انجام داد تا ستاره فرانسوی یونایتد را به تیمش ببرد. اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و پوگبا دست کم برای یک نیم فصل دیگر در یونایتد ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، اما حالا شنیده می شود که جدای از رئال مادرید، تیمهای دیگری هم برای خرید پوگبا می کوشیدند و حتی درآستانه جذب این ستاره فرانسوی نیز قرار داشتند. اسپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مینو رایولا مدیربرنامه های این ستاره فرانسوی، پوگبا را تا یک قدمی انتقال به پاری سن ژرمن پیش برده بود و بدین ترتیب پوگبا در آستانه پیوستن به تیم پاریسی و بازی کردن در کنار هموطنش کیلیان امباپه قرار داشته است. اما در نهایت تماسها میان رایولا و مدیران باشگاه پاریسی به نتیجه نهایی نرسید و در نتیجه پوگبا در تابستان عازم پارک دو پرنس نشد.

البته رایولا از تماسهای پی در پی اش با مقامات باشگاه پاریسی برای تمدید قرارداد مارکو وراتی، دیگر موکلش بهره برد و اخیرا خبر تمدید قرارداد وراتی تا سال 2024 به صورت رسمی منتشر شد. رایولا در بازار نقل وانتقالات تابستانی، حسابی سرش شلوغ بود؛ چرا که تعداد زیادی از ستاره های مدنظرش در بازار بودند و به عنوان مثال او توانست روملو لوکاکو را از یونایتد به اینتر میلان منتقل کرده و متیاس دلیخت را از لیگ هلند به یوونتوس برد.

6363