ژاکا، کاپیتان آرسنال: چه شد که خونم به جوش آمد؟

ژاکا، کاپیتان آرسنال: چه شد که خونم به جوش آمد؟

پایگاه خبری فوتبالی – گرانیت ژاکا، کاپیتان آرسنال به هواداران گفته که در بازی با کریستال پالاس چه شد.

ژاکا در اواسط نیمه دوم تعویض شد. در آن هنگام آرسنال دو گل دریافت کرده و نتیجه بازی دو بر دو مساوی شده بود. تماشاگران به عملکرد تیم و ژاکا اعتراض داشتند و او را هو می‌کردند. این بازیکن سوییسی به همین دلیل در هنگام تعویض پیراهنش را پاره کرد و مستقیم از تونل خارج شد. او پیش از رفتن هم دستش را پشت گوشش گرفت و به هواداران با لحنی بی‌ادبانه گفت ساکت شوند.

چهار روز از آن هنگام می‌گذرد و ژاکا می‌گوید: «حالا زمان آن را داشته‌ام که به فکر اتفاقات یکشنبه باشم. من می‌خواهم به شما توضیح بدهم چه شد، نه این که واکنش سریعی داشته باشم. اتفاقاتی که هنگام تعویض من روی داد بسیار روی من تاثیر گذاشت. من عاشق این باشگاه هستم و همیشه در داخل و خارج میدان با 100 درصد توان ظاهر شده‌ام. من احساس کردم که طرفداران درکم نمی‌کنند. صحبت‌های توهین‌آمیز مکرر آنها در مسابقات و در رسانه‌های اجتماعی در هفته‌ها و ماه‌های گذشته تاثیر عمیقی روی من گذاشته است. مردم حرف‌هایی می‌زنند، از جمله این که پاهایت را می‌شکنیم، زنت را می‌کشیم، و امیدواریم دخترت سرطان بگیرد. این‌ها بسیار من را آزرده کرد و هنگامی که در ورزشگاه احساس کردم من را پس می‌زنند، دیگر خونم به جوش آمد.

در چنین شرایطی بود که گذاشتم واکنش طبیعی خود را نشان دهم و البته به گروهی از طرفداران که حامی باشگاه، تیم و خود من هستند و انرژی مثبت می‌دهند هم توهین شد. هدفم این نبود و اگر آنها فکر می‌کنند بهشان توهین شده، عذرخواهی می‌کنم.

آرزوی من این است که به جایی برگردیم که احترام متقابل داشته باشیم، و به یاد بیاوریم که چرا عاشق این بازی شده‌ایم. بیایید با هم به شکلی مثبت به پیش برویم.»

8444