مدیر اینتر: هیچ بازیکن خوبی در پنجره ژانویه قابل خرید نیست

مدیر اینتر: هیچ بازیکن خوبی در پنجره ژانویه قابل خرید نیست

پایگاه خبری فوتبالی – بپه ماروتا بر این باور است که آنتونیو کونته گزینه‌ای کاملا برازنده اینتر است. او می‌گوید که اینتر احتمالا در ژانویه خریدی نخواهد داشت.

ماروتا از دسامبر 2018 که مدیر اینتر شده، دوران گذار را در این باشگاه راهبری کرده است. لوچیانو اسپالتی از اینتر رفته و کونته جای او آمده است. ماروتا می‌گوید: «ما با سیاست تغییر شروع کردیم. ما انتخاب‌هایی داشتیم که در ابتدا به نظر می‌رسید باعث ایجاد دودستگی شوند. اما ما باید شجاعت نشان می‌دادیم. ما شجاعت آن را داشتیم که تیم دشواری را بگیریم، و حالا به مرحله رضایت‌بخشی برسانیم. البته این تیم هنوز کار دارد و ما تنها یک‌چهارم مسیر را به پیش رفته‌ایم. ما داریم روی عصر جدیدی کار می‌کنیم که آنتونیو کونته آغاز کرده است. او یکی از بهترین مربیان دنیا است و در این مرحله، انگار دقیقا برای اینتر ساخته شده است.»

گفته می‌شود اینتر به دنبال ایوان راکیتیچ و نمانیا ماتیچ در ژانویه است. اما ماروتا می‌گوید: «پنجره ژانویه اصلا خوب نیست، چون فرصت‌های بزرگی در این پنجره نصیب شما نمی‌شود. نمی‌دانم بازار چه چیزی برای ما خواهد داشت. اما هیچ بازیکن بزرگی در ژانویه در بازار نیست.»

8444