زنده نگه داشتن یاد اولادی و رقابت بین تماشاگران قائم‌شهری

زنده نگه داشتن یاد اولادی و رقابت بین تماشاگران قائم‌شهری

پایگاه خبری فوتبالی- در دقیقه 33 دیدار با صنعت نفت، تماشاگران قائم‌شهری با شعار "اولادی روحت شاد"، یاد و نام مهرداد اولادی را زنده نگه داشتند. 

به گزارش فوتبالی، تیم‌‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر، از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در دقیقه 33 تماشاگران قائم‌شهری با شعار اولادی روحت شاد، یاد و نام زنده‌یاد مهرداد اولادی را زنده نگه داشتند.

* حدود 6 هزار هوادار نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر حضور دارند. حدود 100 هوادار نیز تیم صنعت نفت را تشویق می‌کنند. 

* محمد اهل شاخه بازیکن سابق ماشین‌سازی و مصطفی احمدی بازیکن سابق پدیده که شاگردان رضا مهاجری بودند، قبل از شروع بازی به سوی مربی سابق‌شان رفتند و با او خوش و بش کردند.

* علی رغم دو باخت پی در پی نساجی اما هواداران نساجی همچنان یکصدا رضا مهاجری را تشویق کردند و مقصر نتایج ضعیف را مدیریت باشگاه می‌دانند.

* 5 بازیکن اثرگذار نساجی علیرضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محمد قاضی، محمدحسین باباگلی و محمدجواد جلالی به دلیل عدم تسویه بدهی‌ها از سوی باشگاه موفق نشدند کارت بازی را دریافت کنند. همین باعث شده هواداران نساجی علت نتایج ضعیفشان را مدیران و مالکان باشگاه بدانند.

* رقابت بین سکوی بتنی و سکوی پشت دروازه استادیوم شهید وطنی، شور و حرارت این ورزشگاه را بیشتر کرده و تماشاگران هر سکو سعی می‌کنند با انرژی بیشتر، خودشان را بهتر نشان دهند.

4344