مهدی محمد نبی: از قرارداد با حامی مالی جدید استقبال کردیم

مهدی محمد نبی: از قرارداد با حامی مالی جدید استقبال کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید از همه ظرفیت‌های پرسپولیس به عنوان یک باشگاه محبوب و بزرگ برای افزایش درآمدهای پرسپولیس استفاده کرد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی محمد نبی درباره عقد قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان حامی مالی جدید باشگاه و بهره بردار برند پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای عبور از چالش‌های مالی پیش رو و افزایش درآمدهای باشگاه اختیاراتی از سوی هیات مدیره به مدیر عامل داده شد تا مذاکراتی با شرکت‌ها داشته باشند. آقای انصاری فرد هم قرارداد و توافقی را در جلسات مطرح کردند که هیات مدیره از آن استقبال کرد و با نگاه مثبت و در طی چندین جلسه متوالی و فشرده روی همه جزییات قرارداد بحث و بررسی شد و خواسته های ما در قرارداد و تعهدات طرفین در پاره‌ای از موارد مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت به یک قرارداد رسمی منجر شد و مراسم انعقاد قرارداد هم دیشب انجام شد.

نبی تصریح کرد: شخصا از شرکت آتیه داده پرداز که حالا به مجموعه پرسپولیس ملحق شده شناخت داشتم و حالا با توجه به قراردادی که منعقد شده می‌توان به افزایش درآمدها امیدوار بود. در مجموع باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بین المللی و شناخته شده است که افتخارات و چهره های ملی و بین المللی زیادی دارد و با توجه به برخورداری پرسپولیس از جمعیت عظیم و چند ده میلیونی علاقه مندان و هواداران مشتاق باید از این ظرفیت و پتانسیل ها نهایت بهره را در راستای منافع باشگاه و تیم برد.
نبی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری متقابل و تعامل با مجموعه اسپانسرها اتفاقات خوبی رخ دهد و بتوانیم به آنچه که در قراردادها پیش بینی شده دست یابیم.

وی در پایان گفت: با آرزوی برتری در باری امروز باید بگویم هفتمین قهرمانی متوالی پرسپولیس که کسب سوپرجام نود و هشت رخ داده را به همه پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم. تاکید باشگاه طبق درخواست هواداران اهدا جام در استادیوم بود.


4344