تغییر چهره ریبری در فیفا 20؛ فرصت طلبی PES برای کنایه زدن به فیفا!

تغییر چهره ریبری در فیفا 20؛  فرصت طلبی PES برای کنایه زدن به فیفا!

سایت رسمی فوتبالی - فرانک ریبری ستاره فرانسوی اخیرا از شرکت Electronic Arts به خاطر این که چهره طراحی شده بازی فیفا 20 به چهره واقعی او شبیه نبود، ابراز گلایه کرده بود.

به گزارش فوتبالی، فرانک ریبری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه است که پس از دورانی مملو از موفقیت در بایرن در تابستان راهی تیم فیورنتینا ایتالیا شد. ریبری در توئیتر از چهره انتخاب شده برای خودش در بازی فیفا 20 گلایه کرده بود که EA به این ماجرا واکنش نشان داد. 

ریبری دو هفته پیش در صفحه توئیترش و با منشن کردن صفحه بازی فیفا 20 از چهره خود ابراز گلایه کرده بود و با انتقاد از انها نوشته بود:"چند وقت پیش با بچه هایم فیفا 20 بازی کردم. هی فیفا 20، این مرد دیگر کیست؟"

اما بازی فیفا 20 خیلی سریع واکنش نشان داد و چهره بازیکن فرانسوی را از نو رونمایی کرد. در نسخه جدیدی که از بازی فیفا 20 ارائه شده، ریبری کاملا به چهره واقعی خود شباهت دارد.

ریبری در PES 2020

البته رقیب بازی فیفا یعنی PES نیز سعی کرده بود از آب گل آلود ماهی بگیرد و طراحی آنها برای چهره ریبری را با شرکت EA مقایسه کرده بود اما طراحی جدید بازی فیفا به مراتب شبیه تر به بازیکن فعلی فیورنتینا است.