پیش بازی گل گهر -پیکان/ آقا معلم به تیم سابقش رسید

پیش بازی گل گهر -پیکان/ آقا معلم به تیم سابقش رسید

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، گل گهر سیرجان میزبان پیکان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در اولین هفته حضور روی نیمکت گل گهر، با دو گل مغلوب سپاهان شد و با توجه به تعلیق بازی هفته گذشته مقابل شهر خودرو، می‌تواند به تغییر اوضاع تیم در این بازی امیدوار باشد.

جلالی روبروی تیم سابق: جلالی دو سال و نیم گذشته را در پیکان سپری کرد و در این تیم موفق به کسب دو مقام ششمی شد. رویارویی جلالی با تیم سابق خود، او را به چهره ویژه این دیدار بدل کرده است. آقا معلم نیم فصل به تیم نساجی پیوست و لیگ هجدهم را در رتبه دهم به پایان رساند و توانست قائمشهری ها را در لیگ نگه دارد. جلالی با پیوستنش به گل گهر، یازدهمین تجربه متفاوت مربیگری خود را در سیرجان سپری خواهد کرد.

آمار جالب پیکان: شاگردان فرکی با 15 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارند و تیم بعدی، استقلال با 12 گل زده است. از طرفی با 15 گل خورده، یکی از 3 خط دفاعی ضعیف لیگ محسوب می‌شوند و در طول هشت هفته، تنها یکبار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در یک مسابقه شدند.

شهریارِ آقای گل: شهریار مغانلو با 6 گل زده و با اختلاف 3 گل نسبت به نفرات بعد، آقای گل لیگ است. مغانلو که فصل گذشته با ملوان در لیگ آزادگان به عنوان آقای گلی دست یافته بود، پس از گذراندن دوران سربازی خود، با پیوستن به پیکان در لیگ برتر نیز خوش درخشیده است.

نتیجه هفته گذشته: پیکان در ادامه روند پر فراز و نشیب خود، پس از دو باخت متوالی به نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، در آخرین بازی خود 1-2 مقابل ذوب آهن بحران زده به برتری رسید. فراز امامعلی و شهریار مغانلو دو گل پیکانی ها را به ثمر رساندند.بازی گل گهر سیرجان و شهر خودرو مشهد نیز به دلیل میزبانی ورزشگاه امام رضا از زائران پیاده، به تعويق افتاد.

وضعیت در جدول: پیکان با 8 امتیاز در رده دهم جدول و گل گهر سیرجان، با 3 امتیاز به دست آمده از 3 تساوی، در رتبه‌ 15 لیگ قرار دارند.

* جمعه 10 آبان 98

گل گهر- پیکان ساعت 15:15 

داور: پیام حیدری

کمک ها: رحیم شاهین – ایوب غلامزاده

1984