لیونل مسی و به چالش کشیدن رونالدو برای کسب توپ طلا

لیونل مسی و به چالش کشیدن رونالدو برای کسب توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، با نمایش خیره کننده ای که در دیدار برابر رئال وایادولید داشت به نوعی به شایعاتی که از ایتالیا درباره اهدای توپ طلا به رونالدو به گوش می رسید، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرژانتینی در دیدار سه شنبه شب بارسلونا برابر رئال وایادولید ستاره میدان بود و موفق شد علاوه بر دو پاس گلی که برای هم تیمی های خود ارسال کرد، دو گل نیز وارد دروازه حریف کند تا مستقیما روی چهار گل از پنج گلی که تیمش در این بازی به ثمر رساند، موثر بوده باشد. این بازیکن در این بازی نشان داد که بار دیگر و با رهایی کامل از بند مصدومیت توانسته به دوران اوج خود بازگردد و یک تنه بارسلونا را به پیروزی برساند. بارسا با برد در این بازی موفق شد موقتا و تا پیش از انجام دیدار گرانادا به صدر جدول برود. هرچند بارسلونا و رئال مادرید با توجه به تعویق الکلاسیکو یک بازی از سایر تیم های لالیگا کمتر انجام داده اند. 

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر کدام در سال های اخیر 5 توپ طلا را با خود به منزل برده اند بنابراین هرکدام از آنها که امسال برنده این جایزه ارزشمند شود می تواند رکوردشکنی کرده و تاریخ را به نام خود بنویسد. رقابت بین این دو فوق ستاره هرگز پایانی ندارد و این در حالی است که این دو پس از تابستان 2018 و جدایی رونالدو از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس در لیگ های متفاوتی بازی می کنند. یوونتوس چهارشنبه شب برابر جنووا به میدان رفت و با توجه به درخشش مسی در دیدار برابر وایادولید و روحیه رقابتی که همه از رونالدو می شناسیم، فوق ستاره پرتغالی تمام تلاش خود را برای انجام یک بازی خود و اثبات این که بهترین بازیکن و شایسته کسب توپ طلاست، انجام داد. 

1070