واکنش مارکیزیو به سارقان: کسی که روی زن اسلحه می‌کشد ترسو و احمق است!

واکنش مارکیزیو به سارقان: کسی که روی زن اسلحه می‌کشد ترسو و احمق است!

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، در صفحه رسمی توییتر خود نسبت به سرقت مسلحانه منزلش در حالی که خود و همسرش در خانه حضور داشتند، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته رسانه های ایتالیایی خبر دادند که منزل بازیکن سابق یوونتوس که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است. مارکیزیو که تابستان امسال از زنیت سن پترزبورگ جدا شده بود به تازگی بار دیگر به شمال ایتالیا بازگشته بود تا زندگی خود در نزدیکی تورین را ادامه دهد. سه شنبه چهار سارق وارد منزل این بازیکن شدند و در حالی که او و همسرش را با سلاح گرم و سرد تهدید کردند برخی از لوازم قیمتی آنها مانند ساعت، جواهرات و پول نقد را به سرقت بردند. این بازیکن ایتالیایی پس از این اتفاق در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: " اگر وارد خانه کسی می شوی تا دزدی کنی تو یک مجرم هستی. اگر اسلحه را به سمت صورت یک زن نشانه می روی، تو یک ترسو و احمق هستی. اگر بعد از همه این کارها چیزی که گیرت می آید یک جوک احمقانه است، فرد بی ارزشی هستی. از همه تشکر می کنیم که کاری کردند تا ما احساس کنیم در خانه هستیم. " 

بر اساس ادعای رسانه های ایتالیایی این سرقت در ساعت 19:30 به وقت محلی ایتالیا انجام گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شده که این افراد با شرایط آشنا بوده اند و توانستند کد ورودی محل زندگی مارکیزیو را به درستی وارد کرده و به خانه بیایند. این 4 سارق پس از دزدی توسط ماشینی که بیرون از خانه منتظر آنها بود از محل دور شدند و پلیس در حال بررسی دوربین های مداربسته برای تعیین هویت این افراد است. 

1070