کریس رونالدو : در بازی با جنوا ترسیده بودم

کریس رونالدو : در بازی با جنوا ترسیده بودم

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس چهارشنبه شب در دیدارش مقابل جنوا از سری بازیهای این هفته سری آ متحمل سختی های زیادی شد ولی درنهایت به لطف گل دیرهنگام کریس رونالدو که در دقیقه 96 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست حریفش را شکست داده و بالاتر از اینتر در صدر جدول سری آ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در پایان این بازی، کریس رونالدو در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که برد دیشب اینترمیلان و قرار گرفتن آنها در صدر جدول سری آ، به بازیکنان تیمش انگیزه داده تا به هر ترتیبی شده در بازی امشب به پیروزی برسند و صدرجدول را از نرآتزوری پس بگیرند.

رونالدو در پایان بازی باجنوا به خبرنگاران گفت:«واقعا خوشحالم. ما بازی دشواری را پیش رو داشتیم و مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشت؛ اما یوونتوس باید تا آخرین لحظه بازی به تلاش ادامه دهد؛ همین طور هم شد و ما در نهایت توانستیم پیروز شویم. این برد با گلی که من در دقایق پایانی زدم به دست آمد ؛ ما حتما می خواستیم برنده این میدان باشیم. البته باید بگویم که با گذشت زمان کمی اضطراب بازیکنان تیمم زیاد شد، ما دقیقا می دانستیم که در رده دوم جدول هستیم و برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی در این بازی احتیاج داشتیم. حتی خود من هم کمی می ترسیدم. اما  تلاش کردیم و در نهایت در دقایق آخری بازی توانستیم پیروزی را مال خودمان کنیم. سختی ورنج زیادی کشیدیم اما حق ما پیروزی بود و در نهایت موفق به انجام این کار شدیم.»

کریس رونالدو با اشاره به شادی هم تیمی هایش از کسب این برد ارزشمند گفت:« همه بازیکنان تیم از کسب سه امتیاز این بازی سخت بسیار خوشحال هستند. اینتر دیشب توانسته بود تا مقابل حریفش به پیروزی برسد و ما در جریان این برد بودیم. عقب ماندن از اینتر وقرار گرفتن این تیم درصدر جدول به ما انگیزه داد تا برای برد بجنگیم و دراین بازی موقعیت های زیادی ساختیم و  نهایتا توانستیم به پیروزی برسیم.»