امری: از اول می خواستم اوزیل را تعویض کنم

امری: از اول می خواستم اوزیل را تعویض کنم

پایگاه خبری فوتبالی-  آرسنال امشب در شرایطی در لیگ کاپ مقابل لیورپول حذف شد که در بسیاری از مقاطع بازی از حریف خود پیش بود. آنها تا دقیقه 95 میدان تیم برتر زمین بودند؛ اما دیوک اوریگی در دقیقه 95 با گلزنی برای لیورپول بازی را به تساوی کشاند و درنهایت ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کرد و لیورپول به دور بعدی رسید و آرسنال از گردونه رقابتها حذف شد.

به گزارش فوتبالی، اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال بعد از پایان بازی اعلام کرد که از نمایش تیمش در این بازی لذت برده است.

اونای امری در گفتگو با خبرنگاران گفت:« از قبل تصمیم گرفته بودم مسوت اوزیل را در نیمه دوم تعویض کنم. او تا 65 دقیقه بسیار خوب کار کرد و از او راضی بودم .اوزیل از مهارت های خود برای کمک به تیم استفاده کرد و همیشه مثبت بود.روز شنبه دوباره بازی دیگری خواهیم داشت و در ذهن من به  استفاده مجدد از او درترکیب تیمم فکر می کنم. جو حاکم بر رختکن تیم خوب است ؛ ما خیلی به برد نزدیک بودیم و در نیمه اول اعتماد به نفس زیادی داشتیم و در نیمه دوم هم به گل پنجممان هم رسیدیم و هواداران از تماشای این بازی واقعا هیجان زده شده بودند.»

امری در ادامه با اشاره به روشن شدن تکلیف بازی در ضربات پنالتی گفت:«در این شرایط هر تیمی 50 درصد شانس پیروزی دارد اما ما در لحظات مهم بازی نتوانستیم خود را نشان دهیم. قصد داشتیم در این رقابت ها کارهای مهمی انجام دهیم ولی دربازی با لیورپول مغلوب شدیم. البته نباید فراموش کنیم که دربازی امشب مقابل لیورپول، یک بازی شگفت انگیز برگزار کردیم و من از این بازی لذت بردم. وقتی دو تیم پنج گل به ثمر می رسانند، شما همیشه نمی توانید خوشحال باشید اما این سبک بازی کردن خوشایند است. هکتور بیرین و لوکاس توریرا نیز امشب یک گام رو به جلو برداشته و نمایش خوبی داشتند. هر یک از این بازیکنان ممکن است در لیگ برتر هم در ترکیب آرسنال قرار گیرند.»