راموس به رکورد گلزنی حیرت آور مسی در لالیگا رسید

راموس به رکورد گلزنی حیرت آور مسی در لالیگا رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادریددر بازی تیمش مقابل لگانس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا رکورد حیرت آور گلزنی اش در رقابتهای لالیگا را ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، او حالا دومین بازیکن در تاریخ لالیگاست که توانسته در شانزده فصل متوالی در لالیگا به گل برسد. نفر اولی که موفق به ثبت این رکورد شده، لیونل مسی است که با پیراهن بارسا به این افتخار دست یافته.

گلی که راموس در بازی امشب مقابل لگانس به ثمر رساند، اولین گل او در رقابتهای این فصل لالیگا بود. راموس  درنیمه اول بازی چهارشنبه شب ورزشگاه برنابئو از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی ها به گل رسید. اولین باری که راموس در رقابتهای لالیگا موفق به گلزنی شده بود به فصل 5-2004 برمی گردد و در آن زمان این بازیکن اسپانیایی پیراهن سویا را به تن می کرد.

اولین گلهای راموس در لالیگا در تنها فصل حضور کاملش در سویا به ثمر رسید و او در سال 2005 با ترک سویا به رئال مادرید پیوست. این مدافع باتجربه اسپانیایی در 468 دیداری که در لالیگا برگزار کرده، توانسته 62 گل به ثمر برساند و راموس با گلزنی در بازی امشب و زدن اولین گلش دررقابتهای این فصل لالیگا به رکورد لیونل مسی دست یافت و حالا این دو بازیکن، تنها بازیکنان تاریخ لالیگا هستندکه در 16 فصل متوالی موفق به گلزنی در لیگ اسپانیا شده اند.

اولین گل مسی در لالیگا هم در فصل 5-2004 با پیراهن بارسلونا از راه رسیده بود. او در آن فصل تنها یک گل برای تیمش زده بودولی روند گلزنی او برای تیم کاتالان سال به سال بهبود یافت و این ستاره آرژانتینی در 457 دیداری که در لالیگا برگزار کرده، مجموعا 423 گل زده است.

این ماه ، ماه خوبی برای سرخیو راموس بودو چند روز پیش او موفق شد تا با پشت سرگذاشتن رکورد ایکر کاسیاس، بازیکنی با بیشترین بازی ملی برای اسپانیا نیز لقب بگیرد.

راموس بعد از انجام صد و شصت و هشتمین بازی اش برای اسپانیا درمرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل نروژ و شکستن رکورد کاسیاس گفت:« رکوردها برای شکسته شدن هستند. امیدوارم که این هیجان و جاه طلبی همیشه مرا همراهی کند و بتوانم به رکورد 200 بازی ملی برای اسپانیا برسم. این هدف من است.»

6363