رئال مادرید 5-0 لگانس ؛ پیروزی بی عیب و نقص

رئال مادرید 5-0 لگانس ؛ پیروزی بی عیب و نقص

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد تا در دیدار امشبش از سری بازیهای این هفته لالیگا با نتیجه 0- 5 مقابل میهمانش لگانس به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی بازیکنان زیدان عملکرد خوبی داشتند و توانستند پیروزی قاطعانه ای را هم رقم بزنند. این برد ارزشمند در شرایطی به دست آمد که رئالی ها در هفته های اخیر با فرازو نشیب های زیادی روبرو بودند. اما شاگردان زیدان دراین بازی توانستند نمایش مقتدرانه ای مقابل تیم قعرنشین جدول به نمایش بگذارند. رودریگو و والورده فوق العاده ظاهر شدند و کروس و بنزما باردیگر در اوج بودند؛ ادن هازارد خوش درخشید و یوویچ هم با گلزنی توانست نشان دهد که مهره ارزشمندی برای تیمش است.

رئالی ها خیلی زود به گل اولشان دراین بازی رسیدند و در دقیقه 7 مسابقه رودریگو با بهره گیری از پاس بنزما گل اول تیمش را به ثمر رساند. گل دوم رئالی ها به نام تونی کروس ثبت شد. این ستاره آلمانی هم با پاس کریم بنزما در دقیقه هشت بازی گل دوم تیمش را زد. 

فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 22 صاحب یک ضربه پنالتی شد. هازارد که از تله آفساید مدافعان لگانس فرار کرده بود، با خطای سوریانو درون محوطه جریمه متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه زد که توسط سوریانو مهار شد. اما داور بعد از مشورت با VAR، به دلیل حرکت سوریانو از روی خط، دستور به ادامه ضربه داد. راموس این باز اشتباه نکرد و با فریب دروازه بان، حساب کار را 3-0 کرد.

لگانس می توانست خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش به موقع کورتوا، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.اما در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.


نیمه دوم را رئالی ها بهتر آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی متعادل شد و کمتر موقعیت ویژه ای روی دروازه ها به وجود می آمد تا اینکه در دقیقه 67، چیزی نمانده بود بنزما دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.ولی سرانجام در دقیقه 69 رئال به گل چهارم رسید. این بار خطای اومرو روی مودریچ بود یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد. بنزما پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، حساب کار را 4-0 کرد.

اما بعد از این گل هم برتری رئالی ها ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب شد اما نتوانست از هیچ یک از آنها استفاده کند. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان چهار گل به پایان خواهد رسید، سرانجام یوویچ در اولین دقیقه از وقت های اضافه، توانست گل پنجم را برای این تیم ثمر برساند. روی ارسال کارواخال بود که یوویچ از تعلل مدافعان لگانس استفاده کرد و حساب کار را 5-0 کرد؛ نتیجه که در ثانیه های پایانی تغییری در آن ایجاد نشد.