بیرین کاپیتان خوب آرسنال؛ ژاکت کاپیتان برتن کودک همراهش

بیرین کاپیتان خوب آرسنال؛ ژاکت کاپیتان برتن کودک همراهش

پایگاه خبری فوتبالی- درروزهای اخیر بحث های زیادی در مورد کاپیتانی باشگاه آرسنال به گوش می رسید و در بازی چهارشنبه شب این تیم مقابل لیورپول، بازوبند کاپیتانی آرسنال برروی دست هکتور بیرین دیده می شد.

به گزارش فوتبالی، بیرین دراین بازی نشان داد که می تواند کاپیتان شایسته ای برای تیمش باشد.

در جریان دیدار این هفته آرسنال مقابل کریستال پالاس که با تساوی 2-2 در ورزشگاه امیریتس به پایان رسید، گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیسی آرسنال با هواداران تیمش درگیر شد. دسته ای از هواداران علیه این بازیکن سوئیسی سوت می زدند و ژآکا هم درمقابل انتقادات آنها واکنش تندی نشان داد و بعد هم حاضر به عذرخواهی از این هواداران نشد. از همین رو در بازی امشب بازوبندکاپیتانی آرسنال به بازوی هکتور بیرین اسپانیایی بسته شد.

بیرین هم در تونل رختکن ورزشگاه آنفیلد رفتاری انسان دوستانه را از خود به نمایش گذاشت تا ثابت کند که می تواندکاپیتان ایده آلی برای تیمش باشد. قبل از آنکه او درکنار جیمز میلنر و سایر بازیکنان دو تیم وارد زمین شود، او رفتاری بی نظیر داشت. در ابتدا تصاویری از او درحال گپ و گفت با کودکی که همراه با او قرار بود وارد زمین شود منتشر شد و کمی بعد وقتی متوجه شد که این کودک سردش است، ژاکتش را از تن خارج کرد و آن را به این پسربچه داد و این پسربچه هم از رفتار محبت آمیز او بسیار خوشحال شد.

اولین باری که بیرین بازوبند کاپیتانی توپچی ها را بربازو بسته بود در شب برد تیمش مقابل استاندارد لیژ در رقابتهای لیگ اروپا بود. در پایان آن بازی او از اینکه توانسته کاپیتان تیمش باشد ابراز خوشنودی کرد.

آرسنال در لحظات پایانی بازی امشب گل تساوی و پنجم را از لیورپول دریافت کرد و درنهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان امری در ضربات پنالتی مغلوب لیورپول شده و نتوانستند به دور بعدی رقابتها برسند.

6363