قدردانی از سرخیو راموس قبل از بازی رئال- لگانس

قدردانی از سرخیو راموس قبل از بازی رئال- لگانس

پایگاه خبری فوتبالی- دقایقی قبل از آغاز دیدار دو تیم رئال مادرید و لگانس دو مراسم متفاوت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در مراسم ابتدایی بازی هم مراسمی برای قدردانی و بزرگداشت سرخیو راموس، کاپیتان تیم مادریدی انجام شد و هم به خاطر درگذشت میگل آنخل پرز گارسیا، یک دقیقه سکوت رعایت شد.

قبل از به صدا درآمدن سوت ابتدایی بازی، بازیکنان دوتیم در مرکز میدان قرار گرفتند و به احترام درگذشت میگل آنخل پرز گارسیا، مدافع سابق رئال مادرید یک دقیقه سکوت کردند. بعد از آن هم از سرخیو راموس مدافع باتجربه رئال قدردانی شد و او مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. میکروفن ورزشگاه برای قدردانی از راموس گفت:« افسانه فوتبال اسپانیا روز دوازدهم اکتبر (حدودا 20 روز پیش) تبدیل به بازیکنی با بیشترین بازی ملی برای تیم ملی اسپانیا شد و به رکورد 168 بازی ملی رسید.»

راموس هم در حالی که با دستش قلبش را نشان می داد، در مقابل این تشویقها واکنش نشان داد و پاسخگوی محبت هواداران تیمش شد. بعد از آن هم گوینده ورزشگاه جملاتی رابرای خداحافظی با پرز گارسیای فقید که روز هفدهم اکتبر در سن 62 سالگی و به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت، برزبان آورد. او سه فصل پیراهن رئال مادرید را به تن می کرد و با این تیم به یک قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در جام حذفی دست یافت و بازیکنان رئال هم به خاطر درگذشت او، بازوبندی سیاه را بربازو بسته بودند.

6363