59 عدد پیراهن خاص؛ هدیه تولد 59 سالگی مارادونا

59 عدد پیراهن خاص؛ هدیه تولد 59 سالگی مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه خیمناستیا و اسگریما لاپلاتا و کمپانی ورزشی لو کوک اسپورت، هدیه ویژه ای را برای تولد دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال تدارک دیده اند و این هدیه را به مناسبت تولد 59 سالگی دن دیگو به او اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این پیراهن خاص، شباهت زیادی به پیراهنی که مارادونا در جام جهانی 1986 مکزیک به تن می کرد دارد و تنها 59 عدد از این پیراهن تولید شده است. این 59 پیراهن، یادآور سن امسال مارادوناست. در عین حال باشگاه خیمناسیا هم از این پیراهن به عنوان لباس سوم این فصلش استفاده خواهد کرد. این باشگاه آرژانتینی اخیرا دیگو مارادونا را به عنوان سرمربی جدیدش برگزیده و امیدوار است که با حضور دن دیگو بتوانند در رقابتهای دسته اول لیگ آرژانتین باقی بمانند.

در پست منتشره در صفحه رسمی باشگاه خیمناسیا در شبکه های اجتماعی می خوانیم:« باشگاه خیمناسیا و اسگریما لاپلاتا همراه با کمپانی لوکوک اسپورت پیراهن DM59 را معرفی می کنند. تولدت مبارک دیگو. » و درکنار این پست، این هشتگ ها دیده می شوند:"مارادوناآبی و سفید"،"مارادونا در خیمناسیا"،"تولدت مبارک دیگو"،"تولدمارادونا"

6363