تصمیم هواداران پی.اس.جی: تیم را بایکوت می کنیم

تصمیم هواداران پی.اس.جی: تیم را بایکوت می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها باشگاه پاری سن ژرمن با جنجال جدیدی روبرو شده است. این بار ماجرا نیمار و جنجال آفرینی های او نیست؛ بلکه هواداران افراطی باشگاه پاریسی علیه تیمشان موضع گیری کرده اند.

به گزارش فوتبالی، هواداران افراطی پاری سن ژرمن روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که دیگر و تا زمانی که تمام تلاشهای ممکن برای مقابله با گروه هایی که برای نابودی گروه CUP (گروه افراطی هواداران پاریسی) می کوشند، انجام نشود،آنها دیگر به ورزشگاه ها نخواهند رفت.

اولین بازی ای که از سوی هواداران افراطی پاری سن ژرمن تحریم خواهد شد، مصاف روز جمعه این تیم مقابل دیژون خواهد بود. این هواداران برای تشویق تیم فوتبال زنان پاری سن ژرمن و همچنین تیم هندبال این باشگاه هم به ورزشگاه نخواهند رفت. در بیانیه منتشر شده، اعضای اصلی گروه افراطی هواداران پاریس، CUP، که گروه اصلی هواداران این باشگاه هستند اعلام کردند که تا زمان انتشار بیانیه بعدی، حضور در ورزشگاه ها را بایکوت کرده اند.

در بخشی از این بیانیه می خوانیم:« ما نمی توانیم امنیت هواداران افراطی باشگاه را که پلیس پاریس آنها را هدف قرار داده تضمین کنیم و»

6363