سیاست بارسلونا دربازار زمستانی: خرید،نه؛ فروش، بله

سیاست بارسلونا دربازار زمستانی: خرید،نه؛ فروش، بله

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی برای بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند و به این نیاز دارند که در بازار پیش رو تعدادی از بازیکنانشان را به فروش برسانند و مبلغ 124 میلیون یورو از این فروشها کسب کنند. 

به گزارش فوتبالی، در صورتی که بایرنی ها برای خرید قطعی کوتینیو که فعلا به صورت قرضی دراین تیم توپ می زند، دست به کار شوند، نیاز بارسایی ها برآورده خواهد شد؛ چرا که طبق توافقات صورت گرفته، قیمت فروش کوتینیو به بایرن، 120 میلیون یورو خواهد بود ولی هنوز قطعی نیست که باواریایی ها برای خرید کوتینیو دست به کار شوند یا خیر. در عین حال بارسایی ها می توانند از فروش مالکوم به زنیت هم به 40 میلیون یورو برسند. این بازیکن با قراردادی 42 میلیون یورویی از بوردو به بارسلونا منتقل کرد و بارسایی ها هنوز 30.2 میلیون یورو از این مبلغ را به باشگاه فرانسوی بدهکارند.

هنوز دو ماه دیگر تا آغاز بازار نقل و انتقالات زمستانی زمان باقی است ولی مدیران بارسلونا از حالا در حال برنامه ریزی برای بازار زمستانی هستند؛ آنها خیلی روشن و شفاف می داند که هدفشان در بازار زمستانی فروش بازیکن است و نه خرید بازیکن. مدیران باشگاه می دانند که تراکم بازیکن در خط میانی تیمشان بسیار بالاست و حتی ارنستو والورده هم از این بابت رضایت چندانی ندارد و محتمل ترین گزینه برای ترک بارسا در این پست، ایوان راکیتیچ کروات است. دراین میان احتمال کمی برای جدایی آرتورو ویدال و آلنیا وجود دارد.

این روزها منچستریونایتد برای جذب ایوان راکیتیچ ابراز تمایل کرده و تاتنهام هم خواهان جذب آلنیاست. ایوان راکیتیچ چندین مشتری هم درایتالیا دارد. در بازار تابستانی سران یوونتوس به دنبال جذب او بودند وهفته گذشته هم پیرو آئوسیلیو مدیر ورزشی اینترمیلان در بارسلونا با مدیران این باشگاه برای جذب راکیتیچ تلاش می کرد. آنها دو گزینه را مطرح کرده اند: یکی خرید راکیتیچ در زمستان و یا جذب قرضی او تا پایان فصل و خرید اجباری این بازیکن کروات در پایان فصل.

6363