با نادیده گرفتن دستور امری ؛ ژاکا حاضر به عذرخواهی نشد

با نادیده گرفتن دستور امری ؛ ژاکا حاضر به عذرخواهی نشد

پایگاه خبری فوتبالی- گرانیت ژاکا ستاره باشگاه آرسنال روزهای سختی را پشت سرمی گذارد. در جریان بازی اخیر آرسنال مقابل کریستال پالاس بود که تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه امیریتس علیه او سوت زدند و او هم رو به سمت سکوها واکنش تندی نسبت به این سوتها نشان داد و هواداران تیمش را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی، این رفتار کاپیتان توپچی ها، حالا حسابی جنجال ایجاد کرده و درپایان آن بازی، اونای امری سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری درمورد شرایط ژاکا بعد از اتمام مسابقه صحبت کرد و در عین حال از بازیکنش خواست تا از هواداران عذرخواهی کند. در آن صحبتها امری گفت:« ژاکا به خاطر شرایط به وجود آمده ناراحت است. او به آرسنال متعهد است. ژآکا اشتباه کرده و عمیقا متاسف است. این طبیعی است. او هم یک انسان است و به نظرم باید عذرخواهی کند. وقتی مرتکب اشتباهاتی فردی می شویم، باید عذرخواهی کنیم. ترجیح می دهم که ژاکا این کار را انجام دهد و همه ما به او پیشنهاد کرده ایم تا از هواداران معذرت بخواهد.»

البته این بازیکن سوئیسی توجهی به توصیه سرمربی اسپانیایی تیمش نداشته و تا به این لحظه حاضربه عذرخواهی نشده است. ژاکا که هنوز کاپیتان آرسنال است، تصمیم گرفته تا از هواداران به خاطر این رفتارهایش معذرت نخواهد و حتی بعد از دیدار و گفتگو با امری هم راضی به عذرخواهی نشده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل روز سه شنبه، جلسه ای برای بررسی این ماجرا در دفتر باشگاه آرسنال برگزار شد و البته در جریان آن تصمیمی برای کاپیتانی تیم گرفته نشد ولی یک دل نگرانی بزرگ در میان مدیران و اعضای کادر فنی آرسنال ایجاد شده است: سلامت روانی این بازیکن سوئیسی.

طبق این گزارش، مسئولان آرسنال نگران آن هستند که این بازیکن سوئیسی ممکن است به شدت تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته باشد و از همین رو برای او مشاور و کمکهای روانشناسی درنظر گرفته اند. سران باشگاه آرسنال به شدت می کوشند تا از بازیکنشان مراقبت کنند و این احتمال وجود دارد که ژاکا در بازیهای پیش روی آرسنال درترکیب اصلی تیم قرار نگیرد. این درحالیست که آرسنالی ها دو بازی سخت را پیش رو دارند: مصاف با لیورپول در ورزشگاه آنفیلد و سپس رویارویی با ولورهمپتون در خانه.

البته ژاکا از حمایت اعضای رختکن تیم برخوردار است و همه او را به عنوان کاپیتان تیمشان قبول دارند ولی هنوز مشخص نیست که آیا در آینده هم بازوبند کاپیتانی آرسنال را روی بازوی او خواهیم دید یا اینکه امری این بازوبند را به بازیکن دیگری خواهد سپرد.

6363